احتمال انتشار اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P در اواسط ماه مارس

رسانه کلیک - گوگل هنوز نسخه بعدی سیستم عامل اندروید را معرفی نکرده است. با این حال انتظار می رود نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P در اواسط ماه مارس عرضه شود.

احتمال انتشار اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P در اواسط ماه مارس

در حالی که کنفرانس گوگل I/O در تاریخ 8 مه برگزار می شود، انتظار می رود این غول جستجوی اینترنتی اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P را زودتر از این تاریخ منتشر کند. سال گذشته نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O در تاریخ 1 مارس انتشار یافت. گزارشات به پیروی گوگل از این الگو برای امسال اشاره دارند.

بر اساس گفته افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلس ، اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P در اواسط ماه مارس منتشر می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تعداد نسخه های پیش نمایش این نسخه از اندروید منتشر نشده است. در دو سال اخیر گوگل قبل از عرضه نسخه نهایی سیستم عامل جدید خود تا 5 نسخه پیش نمایش از آن منتشر می کرد.

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با ویژگی های اندروید P در فضای مجازی منتشر شده است. این نسخه از سیستم عامل اندروید از برش نمایشگر پشتیبانی می کند ( نسخه بعدی اندروید از برش نمایشگر همانند آیفون X پشتیبانی می کند ). این نسخه از اندروید برای افزایش امنیت کاربران دسترسی برنامه ها در پس زمینه را محدود خواهد کرد ( اندروید 9.0 به برنامه های پس زمینه اجازه استفاده از میکروفن دستگاه را نمی دهد ).

بر اساس گزارشات منتشر شده نسخه بعدی سیستم عامل اندروید کاربران را قادر به ضبط مکالمات تلفنی می کند ( قابلیت ضبط مکالمات تلفنی به اندروید P اضافه می شود) .

به احتمال زیاد آخرین دستگاه های گوگل، پیکسل و پیکسل 2 از اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P پشتیبانی می کنند. در نسخه های بعدی پیش نمایش این سیستم عامل دستگاه های بیشتری از آن پشتیبانی به عمل می آورند.

ارسال نظر