برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی در ایران

تبلیغات دیجیتال در دنیای امروز، نه تنها یک مزیت، که یک ضرورت برای کسب و کارهای پیشرو و نوپای تشنه موفقیت به حساب می آید.

برگزاری اولین و بزرگترین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی در ایران

به گزارش کلیک، به نقل از تجارت نیوز، اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی با تأکید بر توسعه دانش تبلیغات دیجیتالی هدفمند به منظور پوشش دهی به اهداف تبلیغات شرکت ها و با حضور اساتید برجسته دانشگاه و متخصصین حوزه بازاریابی، تبلیغات و دیجیتال و با حمایت گسترده سازمانهای مرتبط و جامعه دیجیتالی در 27 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد.

هادی اسدی، رئیس کمیته اجرایی کنفرانس افزود: این کنفرانس قصد دارد تا با انتقال دانش تخصصی و کاربردی و نیز ارائه تجربیات و نتایج کمپین های موفق دیجیتالی، زمینه ای را برای کسب دانش وتجربه برای صاحبان کسب وکار و مدیران بازاریابی و تبلیغات فراهم آورد.

اسدی در ادامه با اشاره به برخی از محورهای تخصصی کنفرانس از قبیل توسعه استراتژی دیجیتالی کسب و کارها، هدفگذاری تبلیغات تجاری، برنامه ریزی موثر رسانه، استراتژی خلاق پیام، بازاریابی محتوایی و مدیریت شهرت سازمان در فضای مجازی اظهار امیدواری کرد این کنفرانس بتواند زمینه ای را برای ایجاد دانش لازم جهت تصمیم گیری مناسب و ورود حرفه ای به فضای دیجیتالی ایجاد نموده و به شرکتها در توسعه دیجیتالی کسب و کارشان کمک نماید.

ایشان در نهایت ضمن درخواست از کلیه متخصصان و مدیران کسب و کار جهت همراهی در این رویداد بزرگ ملی، اعلام کردند در اختتامیه این کنفرانس از شرکتهای سرآمد دیجیتال که از طریق نظر سنجی گسترده مردمی انتخاب شده اند، با حضور مقامات کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی کنفرانس به آدرس www.digiadconf.ir اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایند.

ارسال نظر