اولین گوشی بهره‌مند از نمایشگر تاشو سامسونگ امسال رونمایی می‌شود

سامسونگ همواره در زمینه صفحه نمایش و تکنولوژی‌های مرتبط با آن شرکتی فعال بوده است. حال به نظر می‌رسد که این کمپانی طی سال جاری از اولین گوشی بهره‌مند از نمایشگر تاشو خود رونمایی می‌کند.

اولین گوشی بهره‌مند از نمایشگر تاشو سامسونگ امسال رونمایی می‌شود

به گزارش کلیک، تازه‌ترین خبرهای به دست آمد حاکی از آن است که کمپانی کره‌ای سامسونگ طراحی صفحه نمایش‌های با قابلیت تاشو خود را تقریبا به اتمام رسانده و نهایتا تا پایان سال 2016 می‌تواند از محصولی با این سبک از نمایشگر رونمایی کند.

پیش از این گفته شده بود که سامسونگ در سال 2018 میلادی از اولین گوشی مجهز به نمایشگر تاشو خود رونمایی می‌کند. پس از آن گزارشات حاکی از پیشرفت‌های چشمگیر سامسونگ در این زمینه بود و گفته شد که سامسونگ در سال 2017 از محصولی این چنینی رونمایی خواهد کرد. اما تازه‌ترین همانطور که اشاره داشتیم، گزارش‌های به دست آمده از برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور رونمایی زودهنگام از این محصولات خبر می‌دهد. بنابراین احتمالا تا پایان سال جاری شاهد معرفی یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگری تاشو از سوی شرکت کره‌ای سامسونگ خواهیم بود.

2

بنا به تحقیقاتی که انجام شده، سامسونگ در زمینه طراحی صفحه نمایش‌ها پیشرفت چشمگیری داشته و این موضوع هم کاملا مشخص است. این شرمت به خصوصی در زمینه‌ تولید نمایشگرهای OLED فوق‌العاده موفق عمل کرده و حتی گزارشات اخیر به دست آمده حاکی از احتمال همکاری این شرکت با اپل به منظور تایمن نمایشگرهای OLED مورد نیاز اپل برای ساخت آیفون‌های آینده‌اش بوده است. از اینور انتظار داریم که نمایشگر تاشو مد نظر سامسونگ نیز از نوع OLED باشد، چرا که این شرکت کره‌ای سرمایه‌گذاری‌های عظیمی را در این زمینه صرف کرده است.

بدون تردید رونمایی سامسونگ از گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تاشو می‌تواند اقدامی باشد که این شرکت را نسبت به سایر کمپانی‌های تولید کننده گوشی و حتی اپل کاملا برتر جلو دهد. مطمئنا اگر سامسونگ گوشی با نمایشگر تاشو روانه بازار کند، کاربران زیادی به سمت و سوی آن جذب خواهند شد و این موضوع منجر به کسب موفقیت‌های بیشتر این شرکت کره‌ای در صنعت موبایل خواهد شد. در این بین برخی از منابع عقیده دارند که سامسونگ در نیمسال دوم سال 2016 از اولین گوشی مجهز به نمایشگر تاشو و OLED خود رونمایی کرده اما عرضه آن را به سال 2017 موکول می‌کند چرا که به منظور تولید انبوه این نوع نمایشگرها همچنان نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تری دارد. در این شرکت سامسونگ هنوز در رابطه با این موضوع عکس‌العملی نشان نداده و ترجیح داده که در قبال این موضوع سکوت کند و مسائل مربوط به این زمینه را جزء اسرار داخلی کمپانی می‌دانید. نظر شما در رابطه با این امر چگونه است؟ آیا سامسونگ در سال 2016 از گوشی هوشمندی با نمایشگر OLED و تاشو رونمایی خواهد کرد؟ استقبال کاربران از این سبک گوشی‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

منبع: phonearena

ارسال نظر