ظرفیت باتری آیفون ۷ پلاس مشخص شد

در آستانه عرضه رسمی و عمومی گوشی های جدید آیفون، یک مدل آیفون ۷ پلاس با رنگ مشکلی ذغالی باز شده و قطعات درونی مختلف آن در یک فیلم به نمایش گذارده شده است.

ظرفیت باتری آیفون ۷ پلاس مشخص شد

به گزارش کلیک، از آنجایی که دستگاه های جدید ضد آب هستند و عایق ها و چسب های زیادی در آن ها به کار رفته است، باز کردن و بررسی آن کار دشوار و ناخوشایندی به نظر می رسد. همچنین این مسئله بعد ها نیز برای تعمیر گوشی ها مشکلاتی را ایجاد می کند.

طبیعتا بزرگترین قطعه موجود در درون این گوشی باتری آن است که طبق اعداد و ارقام نوشته شده روی آن، دارای ۱۰٫۲۲ وات بر ساعت انرژی الکتریکی و ولتاژ ۳٫۸۲ است. همه این ها به این معنی است که ظرفیت این باتری حدود ۲۶۷۵ میلی آمپر ساعت است.

iphone7plus-disassemble

به گفته اپل، گوشی جدید نسبت به آیفون ۶S پلاس می تواند یک ساعت بیشتر باتری در خود نگه دارد، ولی به نظر می رسد این میزان افزایش در عمر باتری مدیون به بهینه سازی های نرم افزاری و سخت افزاری است و ظرفیت باتری نسبت به مدل قبلی تغییری نداشته است.

همچنین ما در این فیلم می توانیم به یکی از جذاب ترین ویژگی های آیفون ۷ پلاس یعنی دوربین دوگانه آن نگاهی بیندازیم. دوربین ها در گوشه بالا و راست گوشی قرار گرفته است و شما به راحتی می توانید با توجه به اختلاف ارتفاع لنز های واید و تله فوتو که امکان بزرگنمایی ۲ برابری اپتیکال را فراهم می کند، آن ها را از یکدیگر تشخیص دهید. قابل بزرگنمایی اپتیکال برای اولین بار است که در چنین دستگاهی به کار می رود.

iphone7plus-disassemble2

لازم به ذکر است که این گوشی نهایتا در روز جمعه آتی عرضه خواهد شد و پس از آن ما با بررسی ها بسیار بیشتری رو به رو خواهیم شد.

ارسال نظر