رونمایی از اولین گوشی هوشمند اندروید وان مجهز به نوقا

شرکت General Mobile به لطف عرضه گوشی های هوشمند مختلف در چند سال اخیر در میان طرفداران اندروید وان کاملا شناخته شده است. General Mobile اولین شرکتی بود که یک گوشی هوشمند اندروید وان به بازار اروپا عرضه کرد.

رونمایی از اولین گوشی هوشمند اندروید وان مجهز به نوقا

به گزارش کلیک، شرکت General Mobile به لطف عرضه گوشی های هوشمند مختلف در چند سال اخیر در میان طرفداران اندروید وان کاملا شناخته شده است. General Mobile اولین شرکتی بود که یک گوشی هوشمند اندروید وان به بازار اروپا عرضه کرد.و امروز برای طرفداران شرکت General Mobile خبر خوبی داریم: این شرکت با رونمایی از گوشی GM 5، برای اولین بار یک دستگاه اندروید وان مجهز به جدید ترین نسخه این سیستم عامل را روانه بازار می کند. بنابر این ما باید منتظر استفاده از سیستم عامل اندروید نوقا ۷٫۰ در این گوشی باشیم.

general-mobile-gm-5-3-jpg

به غیر از سری گوشی های پیکسل گوگل، تعداد اندکی گوشی پرچمدار وجود دارد که مستقیما با اندروید نوقا ۷ عرضه می شود. ولی در کنار آن ها، گوشی های میان رده ای از خانواده اندروید وان وجود دارد که به این سیستم عامل مجهز است.

general-mobile-gm-5-2-jpg

شرکت General Mobile فعلا جزییاتی در مورد قیمت این گوشی منتشر نکرده است، ولی قرار است این گوشی به بازار ۲۰ کشور مختلف عرضه شود. این کشور ها شامل: آذربایجان، آلبانی، افغانستان، بلژیک، بوسنی، کرواسی، گرجستان، گرجستان، غنا، یونان، عراق، کنیا، لوکزامبورگ، مولدووا، هلند، پاکستان، صربستان، تونس، ترکیه و ازبکستان می شود.

general-mobile-gm-5-jpg

از نظر مشخصات، این یک گوشی معمولی محسوب می شود و به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD مجهز است. به گفته این شرکت، GM 5 دارای پردازنده اسنپ دراگون با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز است که احتمالا از سری ۴xx است.

general-mobile-gm-5-4-jpg

گوشی GM 5 از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که می توان آن را توسط کارت حافظه میکرو SD تا ۶۴ گیگابایت افزایش داد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در جلو این گوشی دیده می شود.

گوشی ارزان قیمت General Mobile از یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری استفاده می کند و در سه رنگ متنوع طلایی، خاکستری فضایی و سیاه عرضه می شود.

ارسال نظر