اولین تصویر از گوشی شیائومی Mi 5s منتشر شد

به گفته شیائومی گوشی Mi 5s قرار است نسخه قدرتمندتری از پرچم دار این کمپانی یعنی Mi 5 باشد. این ادعا پیش از این در وب سایت ویبو هم اعلام شده بود.

اولین تصویر از گوشی شیائومی Mi 5s منتشر شد

به گزارش کلیک، از آن جا که قرار است این گوشی از پرچم دار شیائومی قدرتمندتر باشد، بنابراین می توان پیش بینی کرد که با یک چیپست اسنپ دراگون ۸۲۱ طراحی شود و دارای یک سی پی یوی ۲٫۱۵ گیگا هرتز چهار هسته ای و یک کارت گرافیک ۵۳۰ آدرنو باشد. هم چنین انتظار می رود صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی با کیفیت ۱۹۸۰ در ۱۰۸۰ بر روی این گوشی قرار گیرد. با این ویژگی ها ممکن است دو مدل متفاوت از این گوشی عرضه شود. مدل اول با ۳ گیگابایت رم LPDDR4 و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اولیه و مدل دوم با ۴ گیگابایت رم LPDDR4 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی. علاوه بر این، شایعاتی نیز در مورد مدل سوم با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به گوشی می رسد.

گفته می شود دوربین پشت دستگاه ۱۶ مگاپیکسل و با ویژگی PDAF برای فوکوس سریع و دریچه دیافراگم f/1.8 است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلو برای عکاسی سلفی و برقراری تماس های تصویری در نظر گرفته شده است. تامین کننده انرژی دستگاه هم یک باتری ۳۴۹۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع است و سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی گوشی نیز اندروید ۶ مارشمالو می باشد.

در روز چهارشنبه، یک تصویر از گوشی Xiaomi Mi 5S در سایت ویبو منتشر شد که می توانید مشاهده کنید. البته این تصویر جزئیات چندانی را در اختیار ما قرار نمی دهد ولی می توان دکمه خانه را در آن مشاهده کرد که بر خلاف Xiaomi Mi که مستطیل شکل است، دایره ای می باشد.

round

ارسال نظر