انتشار اسکچ‌های طراحی هیوندای سوناتا فیس‌لیفت در فیس بوک

صفحهٔ فیس‌بوک رسمی هیوندای اسکچ‌های اولیهٔ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سوناتا را منتشر کرده است. این در حالی است که نشریه های مختلف اینترنتی تاکنون چندین بار عکس نمونه‌های در حال آزمایش این خودرو را منتشر کرده اند خودرویی که انتظار می رود  تا پیش از پایان سال جاری رونمایی شود.

انتشار اسکچ‌های طراحی هیوندای سوناتا فیس‌لیفت در فیس بوک

به گزارش کلیک ، در عکس که از اسکچ‌های طراحی منتشر شده است ما یک نمونهٔ معمولی و یک نسخهٔ اسپرت از سوناتا فیس‌لیفت را می بینیم که در کنار دو نسل قبلی از این خودرو دیده می‌شوند؛ پس دور از انتظار نیست که این اسکچ‌ها پیش‌نمایشی از طراحی فوق‌العاده تهاجمی سوناتا باشد اما احتمالاً خطوط تیز این طرح‌ها به شکل محافظه‌کارانه‌تری در نسخهٔ تولیدی نهایی جایگزین خواهند شد. بااین‌حال چهار سر اگزوز در مدل اسپرت می‌تواند در نسخهٔ تولیدی حفظ گردد چراکه سوناتا در حال حاضر با هر دو موتور ۱٫۶ لیتری و ۲ لیتری با طرح اگزوزی مشابه اسکچ‌ها عرضه می‌شود.

اسکیج سوناتا 2018

در تصویر اسکیجی که از نمای روبرو است، هیوندای در سوناتا فیس‌لیفت از جلوپنجرۀ آبشاری استفاده کرده است که در اطراف آن چراغ‌هایی حتی زیباتر از نمونه‌های فعلی قرار گرفته‌اند. همچنین مانند نسل جدید i30، در سوناتا فیس‌لیفت هم چراغ‌های روشنایی در روز به‌صورت یکپارچه درون سپر طراحی شده‌اند. در حال حاضر قدرتمندترین موتور این سدان کره‌ای یک واحد ۲ لیتری توربو است که ۲۴۵ اسب بخار قدرت داشته و آن‌را از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد؛ اما گزارشات قبلی نشان داده‌اند که احتمالاً این موتور در سوناتا فیس‌لیفت با یک نمونهٔ ۲ لیتری توربو که قرار است در نسخهٔ اسپرت i30 N استفاده شود جایگزین گردد که حداقل ۲۶۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

اسکیج سوناتا 2018

گفتنی است که کمپانی هیوندا هنوز هیچ اعلام رسمی در مورد زمان رونمایی سوناتا جدید منتشر نشده است اما انتظار می‌رود این خودرو طی ماه‌های آینده رونمایی گردد. بنا بر گزارشات، نمایشگاه خودروی نیویورک که در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ برگزار می‌گردد می‌تواند مکانی محتمل برای معرفی سوناتا ۲۰۱۸ باشد و در این نمایشگاه اولین نمایش عمومی خود را تجربه کند.

اسکیج سوناتا 2018

ارسال نظر