ساخت ویلای «مرجانی» در عمق 5 متری اقیانوس هند برای اولین بار در جهان

رسانه کلیک - مالدیو یک کشور جزیره ای است که صنعت گردشگری در آن رونق فراوانی دارد. به تازگی اولین ویلا زیر آب در این جزیره ساخته شده است.

ساخت ویلای «مرجانی» در عمق 5 متری اقیانوس هند برای اولین بار در جهان

در آینده نزدیک گردشگرانی که به کشور مالدیو سفر می کنند می توانند محل اقامت خود را در زیر اقیانوس انتخاب کنند. جزیره کوچک مالدیو در اقیانوس هند قرار گرفته است که صنعت گردشگری مهمترین منبع درآمد آن محسوب می شود.

در حال حاضر گردشگران می توانند به جستجو در زیر اقیانوس بپردازند، با این وجود در آینده افراد علاقه مند به اقیانوس می توانند در زیر آب های آزاد هتل رزرو کنند. ویلا زیر آب در مالدیو اولین نمونه در نوع خود محسوب می شود و گردشگران زیادی را جذب می کند.

این ویلا «Muraka» نام دارد که به معنای « مرجانی » است. این ویلا می تواند از 9 مهمان پذیرایی کند. Conrad یک شرکت هتل داری بوده که این ویلا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کمپانی در رابطه با این ویلا زیر آب اعلام کرده است:

این ویلا یک اقامتگاه زیرزمینی با هدف ارائه یک تجربه منحصر به‌فرد در یکی زیباترین مکان ها در کره زمین است.

این اقامتگاه دارای دو سازه است که در دو بخش بالایی و پایینی قرار گرفته است. این ویلا در عمق 5 متری اقیانوس قرار گرفته و از یک اتاق خواب، اتاق نشیمن، حمام و راه پله مارپیچی بهره می برد که از این راه پله برای دسترسی به اتاق نشیمن دوم استفاده می شود.

برای بخش بالایی این ویلا یک اتاق خواب دو نفره، حمام، سالن بدنسازی، اتاق پذیرایی، اتاق خصوصی، آشپرخانه و غذاخوری در نظر گرفته شده است. مسلما اقامت در این ویلا زیرآب تجربه ای بی نظیر را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

اگرچه در حال حاضر هزینه اقامت در این ویلا اعلام نشده است ولی بدون هیچ شکی برای رزرو آن باید حساب بانکی پر پولی داشته باشید!

ارسال نظر