۵ برنامه اندرویدی تولید شده توسط مایکروسافت

میمیکر (Mimicker)، از عجیب‌ترین برنامه‌های این لیست است؛ زیرا مایکروسافت به داشتن برنامه‌های آلارم مشهور نیست. این برنامه خلاقانه، شما را وادار به تقلید از فعالیت‌هایی برای خاموش کردن آلارم می‌نماید. ممکن است از شما بخواهد لبخند بزنید و از خودتان سلفی بگیرید، یا یک عبارت سخت را بیان کنید. این برنامه آلارم، به طور عجیبی می‌تواند مؤثر باشد.

۵ برنامه اندرویدی تولید شده توسط مایکروسافت

به گزارش کلیک، امروزه برخی از بهترین برنامه‌های تلفن همراه مایکروسافت، برای پلت‌فرم‌های دیگر طراحی شده‌اند و در بسیاری موارد، حتی برای ویندوز هم موجود نیستند.
با نگاه به تعداد مطلق برنامه‌هایی که مایکروسافت در حال حاضر برای اندروید تولید می‌کند، تصمیم گرفتیم برخی از جذاب‌ترین برنامه‌هایی که ممکن است نشناسید، انتخاب کنیم. همه در مورد برنامه‌هایی مانند آفیس مایکروسافت و یا اوت‌لوک اطلاعات دارند، اما مایکروسافت، تعدادی برنامه خوب برای اندروید تولید کرده است که ممکن است در مورد آن‌ها چیزی نشنیده باشید؛ مانند این پنج برنامه که در زیر معرفی می‌نماییم.

  • پارچی (Parchi)
    برنامه‌ای برای اندروید با ارتباطی هندی. پارچی (Parchi)، برنامه‌ای است نسبتاً ناشناخته، که توسط مایکروسافت تولید شده است. پارچی، کلمه‌ای هندی با معنای تقریبی "تکه‌ای از کاغذ" است که نامی مناسب برای برنامه یادداشت است. برنامه پارچی، به شما امکان نوشتن یادداشت از صفحه قفل را می‌دهد. این برنامه، ویژگی‌های ابتدایی دیگری مانند تگ کردن، جستجو و به اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها را دارد.
  • میمیکر (Mimicker)

میمیکر (Mimicker)، از عجیب‌ترین برنامه‌های این لیست است؛ زیرا مایکروسافت به داشتن برنامه‌های آلارم مشهور نیست. این برنامه خلاقانه، شما را وادار به تقلید از فعالیت‌هایی برای خاموش کردن آلارم می‌نماید. ممکن است از شما بخواهد لبخند بزنید و از خودتان سلفی بگیرید، یا یک عبارت سخت را بیان کنید. این برنامه آلارم، به طور عجیبی می‌تواند مؤثر باشد.

  • ارو لانچر (Arrow Launcher)

هر لیستی از برنامه‌های اندروید، بدون یک برنامه لانچر، ناقص است. ارو لانچر، ساخته مایکروسافت است تا تجربه اندرویدی شما را افزایش دهد. این برنامه به صورت خودکار، برنامه‌هایی که از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنید، در بالا مرتب می‌کند. از دیگر فعالیت‌هایی که برای ذخیره زمان توسط این برنامه صورت می‌گیرد، برجسته‌سازی افرادی است که بیشتر با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید و شما را قادر به افزودن سریع یادداشت و یادآور می‌کند. اگر به دنبال صفحه قفل زیباتر یا مفیدتر هستید، ممکن است برنامه‌های Picturesque Lock Screen و یا Next Lock Screen هم به نظرتان جالب باشد. این دو برنامه هم، توسط مایکروسافت تولید شده‌اند.

  • سفرها و یادداشت‌ها (Journeys & Notes)

این برنامه یادداشت‌های اجتماعی غیرعادی، تولید شرکت مایکروسافت است. سفرها و یادداشت‌ها (Journeys & Notes)، شما را قادر می‌کند تا در هنگام سفر، نت برداری کنید. به محض آن‌که محل مبدأ و مقصد مسافرت خود و حالت جا به جایی را مشخص کنید، یادداشت‌هایی از سفرهای مسافران دیگر را، مشاهده خواهید کرد. بدین طریق، ممکن است رستوران‌های فوق‌العاده یا نقاط پیاده‌روی خوبی را در طی مسیر خود بیابید.

  • وردامنت (Wordament)

وردامنت (Wordament)، بازی اعتیادآوری است که شما را به چالش می‌کشد تا از بین ۱۶ کاشی، که هر کدام شامل یک حرف هستند، کلمه‌ای را قبل از پایان زمان، بیابید. این چالش‌ها شامل یافتن بیشترین تعداد کلمات و یافتن طولانی‌ترین کلمات در بین دیگر حروف است. اگر به این بازی علاقه دارید، حتماً برنامه Snap Attack را هم بررسی کنید. این برنامه، بازی ساختن کلماتی است که نیاز به سرعت دارد و توسط مایکروسافت تولید شده است.
این لیست، تنها تعدادی از برنامه‌های مایکروسافت در گوگل پلی (Google Play) هستند. مجموعه آفیس، برنامه محبوب تقویم Sunrise و Outlook برای ایمیل، برنامه‌هایی هستند که حتماً باید دانلود کنید. اما اگر در حیدرآباد بزرگ‌تر زندگی می‌کنید، می‌توانید برنامه Citizen Next را هم بررسی کنید که به شما امکان گزارش مشکلاتی مانند سرازیری یا تخلیه چاه‌ها را می‌دهد. برنامه جالب دیگری از مایکروسافت که اکثر مردم ممکن است در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشند، برنامه On{X} است. با کمک این برنامه می‌توانید تلفن همراه خود را به روش IFTTT برنامه‌نویسی کنید. مدت‌ها است که این برنامه به‌روزرسانی نشده است و تنها از طریق PC می‌توانید برای تلفن همراه خود برنامه بنویسید. بنابراین، این برنامه برای همه افراد مناسب نیست، برخلاف IFTTT که استفاده از آن آسان‌تر است.
برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت، Bing Torque هم ارزش بررسی کردن دارد. این برنامه می‌تواند به سؤالاتی مانند "مرکز هند کجاست؟"، پاسخ دهد. علاوه بر آن، از طریق دستورات صوتی، محاسبات انجام می‌دهد و برنامه‌ها را اجرا می‌کند. این برنامه، با محصولات پوشیدنی اندروید هم سازگار است، بدین معنی که می‌توانید بر روی ساعت هوشمند خود هم، از آن استفاده کنید.
به برنامه Connections - Contact notes هم نگاهی بی‌اندازید. این برنامه از شما درخواست می‌کند تا در مورد تماس‌ها، یادداشتی بسازید و هنگامی‌که آن فرد دوباره تماس می‌گیرد، این برنامه به شما یادداشتتان را نشان خواهد داد. عملکرد Connections - Contact notes اندکی شبیه برنامه InstantRecall است، اما نیاز به اندکی تغییرات دارد زیرا مجبور شدیم برنامه را چندین بار دوباره نصب کنیم تا درست عمل کند. گرچه پس از اجرا شدن، بسیار عالی است.
این برنامه‌ها، انتخاب‌های ما بودند. برنامه محبوب مایکروسافت شما برای اندروید چیست؟ ما را از طریق نظرات، در جریان بگذارید.

ارسال نظر