پنج بازی که قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شوند

کنفرانس هفتگی مطبوعاتی بازی های Sony در پاریس قول های زیادی را راجع به چند بازی و همچنین تاریخ انتشار آنها دربرداشت، ولی هنوز خبرهای زیادی وجود دارد که بخواهیم راجع به آن ها صحبت کنیم.با کلیک همراه باشید تا این خبر ها را در مورد بازی های جنجالی که قرار است سال 2016 برای پلی استیشن منتشر شوند، مرور کنیم:

پنج بازی که قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شوند

با کلیک همراه باشید تا این خبر ها را در مورد بازی های جنجالی که قرار است سال 2016 برای پلی استیشن منتشر شوند، مرور کنیم:

بازی No Man's Sky در همین گوشه و کناره هاست

سرانجام نسخه ی بازی No Man's Sky برای ویندوز در دسترس قرار گرفت. بازی علمی تخیلی شرکت Sci-fi برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر های شخصی در تاریخ ششم ماه ژوئن سال 2016 میلادی وارد بازار خواهد شد. با این که هنوز این بازی به طور کامل باب میل بنده نیست و همچنان دارای ابهاماتی برای بنده می باشد اما با توجه به به تصاویر و تریلرهای به نسبت بیشتری که در چند ماه اخیرمشاهده کرده ام ،انتظار برای فرا رسیدن تاریخ انتشار این بازی ارزشش را داشت.

Creature

قسمت چند نفره ی Uncharted 4 به زودی خواهد رسید

نسخه ی Thief's End از بازی Uncharted4 در تاریخ هجدهم مارس سال 2016 میلادی منتشر خواهد شد و این یعنی چند ماه دیرتر از زمان انتشار اول این بازی در پاییز 2015 ،اما ظاهرا بازی به تاخیر انداخته شد تا شرکت توسعه دهنده بازی ینی Naughty Dog بتواند دراین مدت بیشتر برای رسیدن به هدف خود نهایت استفاده را بکند و نتیجه ای مطلوب به دست آورد. اگر این مدت زمان تاخیر برای شما خیلی طولانی است و نمی توانید تا آن موقع برای این بازی صبر کنید ، این مژده را به شما می دهم چرا که بخش چند نفره بتا این بازی از از تاریخ 4 دسامبر لغایت 13 دسامبر در حالت اجرا و قابل استفاده می باشد.

uncharted-4

Gran Turismo اولین نسخه ی PS4 خودش را تولید می کند

خبر های خوب برای هواداران و علاقه مندان به بازی های مسابقه ای : ورژن های افسانه ای Gran Turismo با عنوان PS4 در اوایل سال 2016 میلادی به حالت آزمایشی وارد بازار خواهد شد. هم چنین در این بازی یک نسخه با عنوان مسابقات فهرمانی FIA Gran Turismo قابل اجرا خواهد بود که در آن مشاهده می کنیم که چطور بازیکنان با یکدیگر رقابت می کنند تا اولا کشور خود و در ثانی نحوه ی ساخت ماشین مورد علاقه ی خود را به نمایش بگذارند. بازیکنانی که در این سری رقابت ها پیروز می شوند اجازه ی حضور و شرکت در مراسم اهدای جوایز به میزبانی FIA را می گیرند ؛ دقیقا مانند رانندگان حرفه ای و واقعی . این تنها بخش کوچکی از تدابیر و امکانات این بازی می باشد البته همه ی این رویداد ها و تدابیر می توانند سرگرم کننده باشند. در نهایت نکته ی آخر در مورد این بازی این است که اگر به مسابقه همه جانبه و با هیجان بالا علاقه مندید باید بگویم که این بازی بر روی PlayStation VR نیز پشتیبانی می شود.

PS3_GT5_2

پلی استیشن VR و چند خبر از بازی های پیش رو

هنوز خیلی از ما ها شناخت آنچنانی از پلی استیشن VR نداریم. هنوز هیچ خبری در مورد تاریخ ورود به بازارش و حتی در مورد قیمت بازی کردن در واقعیت مجازی بر روی پلی استیشن 4s منتشر نشده است. امانگاهی اجمالی بر روی چند بازی که درسال آینده به بازار عرضه می شوند انداختیم که از این بازی ها می توان به Until Dawn : Rush of Blood اشاره کرد که به سبک تیر اندازی است که در یک پارک با فضای ترسناک اتفاق افتاده است.علاوه بر این ، قبل تر گفتیم که بازی Gran Turismo بر روی پلی استیشن VR نیز پشتیبانی می شود.

Crytek هم چنین خبر از وجود بازی با عنوان Robinson : The Journey داده است که شامل دایناسور ها و سیاراتی که باید آن ها را کشف کنید می شود. مسلما آن چنان جای مانور و پیشرفت ندارد اما مطمئنا دایناسور ها فوق العاده هستند ، بنابراین حتما ارزشش را دارد که به این اثر نیز توجه خاصی داشته باشیم.

Quantic Dream ما را به Detroit می برد

و در نهایت این دیترویت است که توجهات را به خود جلب نموده است. این آخرین محصول منتشر شده از Quantic Dream ، همان توسعه دهنده ی بازی سال 2013 پلی استیشن به نام Heavy Rain ، است . در این بازی تصاویری از آینده نمایش داده خواهد شد که در آن زمان دترویت به مرکز صنعتی ساخت ربات های اندروئید تبدیل شده است.اندروئیدی که با آگاهی بدست آورده ، در دنیایی که با هم نوعان او به مثال شهروندان درجه 2 رفتار می شود زندگی می کند. باید منتظر روایات سنگین و مفاهیم جالب از طرف این بازی باشیم.

مببع : Cnet

ارسال نظر