پنج دستیار مجازی پر کاربرد

Siri، Google Now و Cortana شما را ناامید کرده اند؟ این دستیارهای مجازی دارای نقاط ضعفی هستند که تا به حال کمتر در مورد آن ها صحبت شده است. بله! مشکل کند عمل کردن آن ها است. در اینجا به معرفی مختصر پنج دستیار صوتی پرفایده می پردازیم.

پنج دستیار مجازی پر کاربرد

کلیک- در ادامه به معرفی ۵ دستیار صوتی مجازی می پردازیم.
Hound
اگر کندی Siri، Cortana و Google Now شما را نا امید کرده است Hound یکی از ابزارهای جایگزین است که سریعا پاسخ شما را می دهد. اطلاعات این دستیار صوتی در خصوص کسب و کارهای محلی شما را شگفت زده می کند و این خصوصیت را مدیون یکپارچگی و ادغام تنگاتنگ با Yelp است. برای مثال می توانید از دستیارتان بخواهید نزدیک ترین رستوران آسیایی که در آن سوشی سرو نمی شود را به شما معرفی کند و ببینید به چه نتیجه ای می رسید. جالب است!
۱
همچنین اگر بعد از سوالتان بلافاصله سوال دیگری بپرسید Hound منظور شما را کاملا متوجه می شود. مثلا اگر در مورد آب و هوای دِس موینز سوال کنید و بالافاصله بعد از آن بپرسید بهترین مکان های چینی در آنجا کدام ها هستند Hound کاملا متوجه می شود که منظورتان بهترین "رستوران های چینی" واقع در دِس موینز است.
این اپلیکیشن با اپلیکیشن تماس و پیام رسان گوشیتان ادغام شده و شما را قادر به انجام براقراری تماس یا ارسال پیام به کمک این دستیار می کند.
این دستیار صوتی کامل نیست اما هیچ دستیار دیگری هم تمام عیار نیست. اما اگر از دستیارهای صوتی مجازی دیگر نا امید شده اید شاید Hound بتواند شما را خوشحال کند. این دستیار مجازی دارای قابلیت های بسیار مفیدی است.
Sirius: جایگزین متن باز برایSiri

آیا از ایده دستورات صوتی خوشتان آمده است اما دلتان نمی خواهد سروری که متعلق به خودتان نیست تمام سوالات و درخواست هایتان را پردازش کند؟ پیشنهاد ما Sirius است. یک جایگزین متن باز برای Siri که می توانید آن را روی سرور خودتان نصب کنید. این اپلیکیشن مختص تازه واردها نیست چراکه نیاز به کدهای منبع و نصب یک سرور لینوکس دارید تا این اپلیکیشن کار کند. اما اگر تجربه جدی در این زمینه دارید این برنامه را امتحان کنید.
Evi: پاسخ سریع به سوالات شما (اندروید و آی او اس)

اگر از دستیار مجازی برای پرسیدن سوالات کم اهمیت تر استفاده می کنید، Evi در این زمینه جواب های سریع به شما ارائه می دهد. این دستیار مانند دیگر دستیاران صوتی مجازی دارای ویژگی ادغام سازی نیست و نمی تواند برای شما موسیقی پخش کند، اما وظیفه ای که به عهده دارد را با سرعت بالا انجام می دهد.
۲
این اپلیکیشن هم مانند بقیه تمام عیار نیست، اما اگر بدنبال محصولی هستید که محدود به اپل، مایکروسافت یا گوگل نباشد و فقط به سوالات شما پاسخ دهد، ارزش آن را دارد که این اپلیکیشن را امتحان کنید. این اپلیکیشن همچنین دارای صدایی موقر و آرام با لهجه بریتانیایی است.
Cloe: دستیار مبتنی بر پیامک

شاید گاهی دلتان بخواهد هنگام گشتن به دنبال جایی که بتوانید در آن غذا بخورید فقط یک پیشنهاد دریافت کنید نه فهرستی از پیشنهادات. Cloe یک دستیار مبتنی بر پیامک است که دقیقا با این هدف طراحی شده و حتی اگر لازم باشد جایی را برای شما رزرو می کند. یک مرتبه دیگر باید یادآوری کنیم که این سرویس صوتی نیست و به صدای شما پاسخ نمی دهد. به هر حال برنامه ساده ای است که ارزش امتحان کردن را دارد.
Google Voice search (Chrome): هر جایی که هستید با صدای خودتان جستجو کنید

اگر از گوگل کروم روی دسکتاپ خود استفاده می کنید می توانید هم اکنون از این دستیار صوتی استفاده کنید پاسخ بگیرید، درست همانند وقتی که از تلفنتان برای این کار استفاده می کنید. برای این کار کافی است که با گوگل کروم به صفحه اول گوگل بروید و روی میکروفون رنگی کلیک کنید.
۳
تا جایی که میدانم و می توانم بگویم نتایج بدست آمده از این دستیار مجازی، با نتایج بدست آمده از Google Now در اندروید یکسان است.
۴
منبع:makeuseof

ارسال نظر