نظرسنجی: صفحه نمایش تخت در برابر صفحه نمایش خمیده

رسانه کلیک - طبق نظرسنجی‌ای، صفحه‌نمایش تخت، با رتبه نه چندان زیادی بالاتر از صفحه‌نمایش خمیده قرار گرفت. طبق این نظرسنجی، از ۱۰ نفر ۴ نفر صفحه‌نمایش تخت و ۳ نفر صفحه‌نمایش خمیده را انتخاب کرده بودند.صفحه‌نمایش خمیده کمتر مورد توجه قرار گرفته، چراکه مردم نکات منفی را بیشتر از نکات مثبت آن در نظر دارند. نکته منفی صفحه خمیده این است که محافظ صفحه‌نمایش و قاب مناسب برای آن سخت پیدا می‌شود و نکته مثبتش باریک بودن این مدل گوشی‌ها است. محافظ‌های صفحه‌نمایش و دوام آن، نکته‌ای است که اکثر طرفداران صفحه‌نمایش تخت از آن یاد می‌کنند.

نظرسنجی: صفحه نمایش تخت در برابر صفحه نمایش خمیده

صفحه‌نمایش خمیده کمتر مورد توجه قرار گرفته، چراکه مردم نکات منفی را بیشتر از نکات مثبت آن در نظر دارند. نکته منفی صفحه خمیده این است که محافظ صفحه‌نمایش و قاب مناسب برای آن سخت پیدا می‌شود و نکته مثبتش باریک بودن این مدل گوشی‌ها است. محافظ‌های صفحه‌نمایش و دوام آن، نکته‌ای است که اکثر طرفداران صفحه‌نمایش تخت از آن یاد می‌کنند.

در صفحه‌نمایش تخت نسبت به شکل خمیده، محافظ بهتر به آن می‌چسبد که در این حالت دوام آن هم بیشتر است. و در صورتی که موبایل از جایی پرت نشود، صفحه خش نمی‌افتد. نکته دیگری که کاربران به آن اشاره کردند این است که زمانی که شما ویدئویی را به صورت لنداسکیپ (landscape) در صفحه‌نمایش خمیده، تماشا می‌کنید، خمیدگی این مدل‌ها درست در بالا و پایین ویدئو قرار می‌گیرد که چندان خوشایند نیست.

صفحه‌نمایش خمیده مدلی است که بیشتر در آینده تولید گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. این صفحه‌نمایش باعث باریک‌تر شدن موبایل‌ها و ناپدید شدن قاب آن می‌شود.

ارسال نظر