بلک بری با رادار جدید خود وارد همکاری با شرکت های حمل و نقل می‌شود

رسانه کلیک - شرکت‌های بلک بری و Fleet Complete در زمینه طرح رادار IoT که اطلاعات جامعی در حوزه حمل و نقل و کشتیرانی برای مدیران فراهم می کند، با یکدیگر وارد همکاری شدند.

بلک بری با رادار جدید خود وارد همکاری با شرکت های حمل و نقل می‌شود

شرکت بلک بری (BlackBerry) و شرکت فناوری اطلاعات فلیت کامپلیت (Fleet Complete) از تجهیزاتی سخن به میان آورده اند که از رادارهای مجهز به اینترنت اشیاء (IoT (Internet of Tings محصول بلک بری برای کمک به شرکت های حمل و نقل و کشتیرانی استفاده می کنند.

رادار IoT ساخته شده از سوی بلک بری یک سیستم ردیابی است و هدف آن ایجاد تجسمی از عملکرد کارکنان برای مدیران ناوگان در نزدیک ترین زمان نسبت به زمان فعلی است. سخت افزار مورد استفاده در این سیستم شامل یک مانیتور مستقل است که بر روی درب تریلرهای حمل بار نصب می شود. از آنجا دستگاه به منظور ردیابی و آنالیز داده های مختلف مانند دما، رطوبت و وضعیت بارگیری در تریلر به شبکه موبایل متصل می شود.

شرکت Fleet Complete در حال حاضر از رادارهای بلک بری بهره می برد که بخشی از کارهای IoT را برای حاملان انجام می دهد. موفقیت بزرگ بلک بری در این طرح، توانایی این شرکت برای جلب مشتری و نمایش همگانی برنامه رادار است. Fleet Complete در اروپا، مکزیک، استرالیا و همچنین ایالات متحده آمریکا فعالیت دارد.

اکنون این فرصت ایجاد شده تا بلک بری توانایی های خود را به نمایش بگذارد. این شرکت می تواند از موبایل و سیستم های تعبیه شده و دانش فنی امنیتی برای رشد و پیشرفت در زمینه صنعت استفاده کند.

بازار مدیریت ناوگان و فضای وسیع فناوری اطلاعات در حال پیشرفت هستند و صنعت حمل و نقل متکی به محصولاتی است که می توانند به بهبود بازدهی و کاهش هزینه نیروی کار کمک کنند. روش بلک بری برای ایجاد فرصت های بازار و حرکت بیشتر به سمت فضای IoT استفاده از رادار است.

ارسال نظر