Flir از دوربین های حرارتی قدرتمند و ارزان قیمت خود رونمایی کرد

شرکت تولید کننده محصولات تصویر برداری حرارتی Flir دستگاه ها و ابزار های جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می دهد در تاریکی همه جا را ببینند، گرمای محیط و اشیا را اندازه گرفته و یا از آن ها در تعمیرات و اصلاح خانه کمک بگیرند.

Flir از دوربین های حرارتی قدرتمند و ارزان قیمت خود رونمایی کرد

به گزارش کلیک ، اولین دستگاه، نسخه جدیدی از Flir One، دوربین حرارتی مخصوص گوشی های آیفون و اندرویدی، است که اکنون به درگاه USB نوع C نیز مجهز شده است. Flir One جدید از پردازنده تصویری بهتر و دوربین تصویر برداری با رزولوشن بالاتری برخوردار بوده و قیمت آن نیز از ۲۵۰ به ۱۹۹ دلار کاهش یافته است. همچنین ارتفاع دانگل این گجت قابل تنظیم و تغییر است که به شما امکان می دهد از Flir One بدون هیچ مشکلی به صورت همزمان با کیس گوشی استفاده کنید.

به گفته Flir تعدادی از مشتریان از نسخه قبلی Flir One برای کار های حرفه ای یا نیمه حرفه ای مثل لوله کشی، درز گیری و تعمیرات منزل استفاده می کرده اند. به همین جهت، این شرکت محصول جدیدی به نام Flir Pro را نیز برای ورود به بازار آماده کرده است. Flir Pro نسبت به Flir One دارای مقاومت بیشتری بوده و سنسور حرارتی آن نیز رزولوشن و وضوح بیشتری دارد. قیمت این گجت ۳۹۹ دلار تعیین شده است.

امسال برای کارگرانی که از دوربین های حرارتی در محل کار خود استفاده می کنند نیز خبر های خوبی داریم. امروز شرکت Flir از محصولات جدیدی به نام Flir Duo و Duo R هم رونمایی کرد که دو عدد دوربین حرارتی با کیفیت بسیار بالا و در اندازه دوربین های گو پرو هستند. تفاوت میان این دو محصول آن است که Duo R علاوه بر قابلیت های موجود در Duo، می تواند به اندازه گیری دما با دقت بالا بپردازد. این دوربین ها را می توان در نقاط مختلف نصب و یا حتی آن ها را به پهپاد ها متصل نمود و برای اندازه گیری دمای اشیای مختلف و عیب یابی مورد استفاده قرار داد. دوربین Duo با قیمت ۹۹۹ و Duo R با قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه می شود.

نهایتا شرکت Flir از یک دوربین حرارتی مخصوص حرفه ای ها نیز پرده برداشت: دوربین C3 با قیمت ۶۹۹ دلار. C3 یک دوربین حرارتی سفت و سخت به اندازه یک کف دست است که به صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی و قابلیت اندازه گیری دقیق دما مجهز است.

طبیعتا دوربین های حرارتی جزو نیاز همه افراد محسوب نمی شود، ولی استفاده از آن ها بسیار جالب بوده و اگر یکی از آن ها را داشته باشید، حتما کاربردی برایش پیدا خواهید کرد. شرکت Flir نیز تلاش می کند تا این وسایل مفید را هر روز کوچکتر و ارزان تر کرده و استفاده از آن ها را ساده تر کند.

ارسال نظر