اعلام تاریخ رسمی عرضه Football Manager 2017

تاریخ به بازار آمدن بازی محبوب Football Manager 2017 اعلام شد که می تواند خبر خوبی برای گیمر ها باشد.

اعلام تاریخ رسمی عرضه Football Manager 2017

به گزارش کلیک، بازی Football Manager 2017 در تاریخ ۱۳ آبان ۹۶ به بازار خواهد آمد و به صورت رسمی تایید شده است که بازی دارای دو نسخه است. و نسخه موبایل آن هم ساخته شده است. هر کسی که بازی Football Manager 2017 را از قبل سفارش دهد قادر خواهد بود که نسخه بتا بازی را دو هفته قبل از زمان به بازار آمدن نسخه اصلی بازی دریافت کند و از بقیه زود تر بازی را شروع کند و می تواند بازی خود را در نسخه اصلی ادامه دهد.

بازی Football Manager 2017 یازده ساله شده است و در طول این یازده سال تقریبا تمام کاستی ها و نقص های خود را برطرف کرده است و در این نسخه از بازی می توانید تیم کاملی بسازید و از بازی لذت ببرید. البته تاریخچه این سبک از بازی به سال ۱۹۹۲ بر می گردد که در آن سال ها بازی Championship Manager تقریبا مشابه این بازی بود که خیلی جواب نداد و پس از مدتی از یاد ها رفت.

این بازی در طول سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است و در این نسخه از بازی شاهد بخشی برای شخصی سازی آواتار مدیر باشگاه وجود دارد و قسمت هایی اضافه شده که به بازیکنان اجازه می دهد به صورت آنلاین و با بودجه برابر در لیگ شرکت کنند و با هم به رقابت بپردازند.

ویژگی های Football Manager 2017

در گذشته بازی Football Manager 2017 در ماه شهریور و مهر به بازار می آمد و اخبار و پیش نمایش های آن مدتی قبل از انتشار بازی اعلام می شدند. این نسخه از بازی هم همچون نسخه های قبلی اش دارای نسخه لمسی برای تبلت ها و نسخه جداگانه برای کامپیوتر است.

پیشنهادات ما به Football Manager 2017

بازی Football Manager 2017 بسیار جزئی و ریز است و برای کسی که وقت کافی نداشته باشد تا به همه جزئیات رسیدگی کند، خیلی بازی مناسبی نیست. به همین دلیل اگر حالتی به بازی اضافه شود تا کسانی که قادر نیستند بازی را با تمام جزئیاتش انجام دهند، آن را به صورت کلی و با جزئیات کمتر بازی کنند.

قیمت و زمان به بازار آمدن بازی Football Manager 2017

طبق پیش بینی های ما، بازی Football Manager 2017 اواسط مهر به بازار خواهد آمد و نسخه تبلت و موبایل آن هم مدتی پس از بازی اصلی به بازار خواهد آمد. گفته می شود که قیمت بازی اصلی بین ۲۵ یورو تا ۳۵ یورو باشد و کسانی که بازی را از قبل به قیمت ۳۵ یورو در استیم سفارش داده اند، دو هفته قبل از به بازار آمدن بازی نسخه بتا در اختیار شان قرار خواهد گرفت تا زود تر از بقیه به شروع بازی بپردازند.

ارسال نظر