فورد تا سال 2020 اتومبیل های الکترونیکی خود را روانه بازار خواهد کرد

فورد اعلام کرد که برنامه عرضه 13 خودروی الکتریکی به بازار را در چهار سال آینده روی میز گذاشته است که به طور بالقوه می‌تواند این کمپانی را به بزرگ‌ترین سازنده خودروهای برقی در سراسر جهان تبدیل کند.به گزارش کلیک، این خبر امروز در نمایشگاه CES و در لاس‌وگاس اعلام شده است. مدیرعامل فورد، مارک فیلد اعلام کرد که این کمپانی بیش از هر کمپانی دیگری، اختراع ثبت شده در مورد خودروهای الکتریکی دارد.

فورد تا سال 2020 اتومبیل های الکترونیکی خود را روانه بازار خواهد کرد

به گزارش کلیک، این خبر امروز در نمایشگاه CES و در لاس‌وگاس اعلام شده است. مدیرعامل فورد، مارک فیلد اعلام کرد که این کمپانی بیش از هر کمپانی دیگری، اختراع ثبت شده در مورد خودروهای الکتریکی دارد.

فیلد در یک همایش خبری اظهار داشت:"من پیش‌بینی می‌کنم که سال 2016 تبدیل به یک سال انقلابی برای صنعت خودرو خواهد شد." وی افزود:"ما به طور کامل در حال تجدیدنظر در رویکردهای کسب‌وکار خود هستیم؛ با یک گام در امروز و گامی دیگر در فردا."

فورد همچنین در نمایشگاه CES اعلام کرد که ناوگان خودروهای خود را که برای تحقیقات و آزمایش مورداستفاده قرار می‌گیرند، سه برابر کرده است.

این آزمایش در خودروها، بخشی از برنامه "جابجایی هوشمند فورد" است که برای بهبود اتصال وسایل نقلیه خودمختار و آنالیز بهتر داده‌ها طراحی‌شده است.

رج نیر، رئیس بخش فنی فورد گفت:"استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و توسعه ناوگان آزمایشی، نشانه‌های روشنی از تعهد ما برای در دسترس قرار دادن اتومبیل‌های خودمختار برای میلیون‌ها نفر از آحاد جامعه است." وی افزود:"با حضور بیشتر اتومبیل‌های خودمختار در جاده‌ها، ما به روند توسعه الگوریتم‌های نرم‌افزاری برای هوشمندتر کردن خودروها شتاب می‌بخشیم."

سایر خبرهای شرکت فورد در نمایشگاه CES امسال، شامل توسعه احتمالی فناوری پهپادهای کمک‌رسان است، با این امید که بتواند در بهبود خدمات اورژانس هوایی و کسب‌وکارهای تجاری مؤثر واقع شود.

فورد با شرکت DJI به عنوان سازنده پهپاد و همچنین سازمان ملل متحد، در چالش توسعه نرم‌افزار برای گسترش فناوری پهپادهای کمک‌رسان، همکاری خواهد کرد.

ارسال نظر