شرکت فورد از هدست واقعیت افزوده HoloLens برای طراحی خودرو استفاده می‌کند

رسانه کلیک – هدست واقعیت مجازی «هولو لنز» محصول شرکت مایکروسافت جای خود را میان شرکت‌های بزرگ باز کرده است، به طوری که شرکت فورد واقعیت افزوده این هدست ها را در طراحی خودرو هایش بکار می گیرد.

شرکت فورد از هدست واقعیت افزوده HoloLens برای طراحی خودرو استفاده می‌کند

هدست واقعیت افزوده هولو لنز محصول شرکت مایکروسافت به‌ آرامی جای خود را میان صنایع باز می‌کند. ناسا، ولوو، آئودی و فولکس‌واگن شرکت‌هایی هستند که هدست واقعیت افزوده مایکروسافت را امتحان کرده‌اند. پس از شرکت‌های بزرگ، حالا نوبت به فورد رسیده است. فورد به طراحان این امکان را می‌دهد که با استفاده از این هدست واقعیت افزوده طرح‌ها و ایده‌های خود را به‌ صورت سریع و واضح مشاهده کنند تا روند طراحی سریع‌تر و بهتر طی شود.

فورد هنوز برای ارائه طرح‌های اولیه خود از مدل‌های گلی استفاده می‌کند ولی با بکارگیری هدست های واقعیت افزوده، دیگر نیازی به مدل‌های ساخته‌ شده از گل نیست. سهولت در استفاده از هدست واقعیت افزوده یکی از دلایلی است که طراحان فورد به استفاده از این دستگاه ها علاقه‌مند شده‌اند.

گفتنی است؛ مایکروسافت در سوم اکتبر در سن فرانسیسکو ویندوز ترکیب‌ شده با واقعیت افزوده را ارائه می‌دهد. البته به نظر نمی‌رسد که در این تاریخ و در این کنفرانس صحبتی در رابطه با سنسور هولو لنز شود.

شرکت‌های زیادی مثل دل، ایسر، اپ پی، لنوو و ایسوس هدست های واقعیت افزوده می‌سازند که ارزان‌ترین هدست ها با قیمت ۲۹۹ دلار ارائه می‌شوند.

ارسال نظر