سرویس جدید کمپانی فورد با نام FordPass

فکر می‌کنیم که  مک‌دونالد با سرخ‌کردنی‌های رایگان و یا یک کوپن از طرف 7- Eleven برای بیگ گلپ (Big Gulp) می‌توانست به عنوان بخشی از برنامه پاداش عضویت این سیستم پیشنهاد شود. همچنین اعضاء می‌توانند در مناطق شهری برای ملاقات با راهنماها در یک "فوردهاب"، جایی‌که هیچ ماشینی فروخته نخواهد شد، پیاده شوند. در حقیقت، به زودی فورد ممکن است این توانایی را پیدا کند که برای مسافرانش که هر روز مسیر بین خانه و محل کار را طی می‌کنند، دسترسی به دوچرخه‌ای را میسر سازد که با سیم به زمین متصل است.

سرویس جدید کمپانی فورد با نام FordPass

به گزارش کلیک، دوشنبه تغییر دیگری در محور اصلی کار خبر FordPass به وجود آمد، نوعی برنامهٔ نگهبان حمل‌ونقل که به مشتریان و عموم مردم پیشنهاد خواهد شد.
اعضای فوردپس این امکان را پیدا می‌کنند که جای پارک را در شهرها و فرودگاه‌ها رزرو کنند، برای تعمیر وسایل نقلیه فورد برنامه‌ریزی کنند، مستقیماً با راهنماها صحبت کنند و محصولات و خدمات فورد را بیشتر بشناسند. سیستم می‌تواند یک جای پارک را مستقیماً با پارک ویز (ParkWhiz) و پارکوپدیا (Parkopedia) رزرو کند و به پارکینگ فرودگاه از طریق فلایت کار (FlightCar) دسترسی پیدا کند.

فکر می‌کنیم که مک‌دونالد با سرخ‌کردنی‌های رایگان و یا یک کوپن از طرف 7- Eleven برای بیگ گلپ (Big Gulp) می‌توانست به عنوان بخشی از برنامه پاداش عضویت این سیستم پیشنهاد شود. همچنین اعضاء می‌توانند در مناطق شهری برای ملاقات با راهنماها در یک "فوردهاب"، جایی‌که هیچ ماشینی فروخته نخواهد شد، پیاده شوند. در حقیقت، به زودی فورد ممکن است این توانایی را پیدا کند که برای مسافرانش که هر روز مسیر بین خانه و محل کار را طی می‌کنند، دسترسی به دوچرخه‌ای را میسر سازد که با سیم به زمین متصل است.

من با النا فورد، معاون شرکت Global Dealer and Consumer Experience، صحبت کردم. او به شکل‌گیری فرمت برنامه‌ای کمک کرد که برای تشکیل جلسات آخر بهار آغاز شده است. او می‌گوید:" من این برنامه را مشارکت با عوامل فروش می‌بینم.
عوامل فروش، وجه فورد برای مشتری هستند. ما با مشتریان به صورت مجازی در ارتباط هستیم. آن‌ها در حال حاضر به صورت آنلاین در حال جستجوی وسایل نقلیه‌شان هستند.
مأموریت فورد برای سرمایه‌گذاری در ماه‌های اخیر با شروع یک فعالیت پرتکاپو برای تأکید بر علاقه‌اش در برقی کردن خودروهای سواری‌اش شتاب گرفته است. با شروع تحقیق در بهار گذشته فورد می‌گوید که او به هدف 7 میلیارد دلاری در صنعت پارکینگ دست یافته است.

فوردپس و کارکنانش اولین پیشتازی شرکت فورد برای ارائه خدمات نگهبانی هتل مانند، نیستند. در سال 2013، لینکلن یک برنامه نگهبان برای مشتریانش ایجاد کرد. خودروسازان دیگر برنامه‌های مشابهی را گسترش دادند با اشاره بر این تغییر که چگونه به ماشین‌های فروشی در آینده نزدیک خواهند شد.
این خدمات در ماه آوریل شروع شد و اولین فوردهاب در مرکز خرید جهانی وست فیلد (Westfield World Trade Center mall) در شهر نیویورک ایجاد خواهد شد. موقعیت‌های بعدی در شانگهای، سان‌فرانسیسکو و لندن خواهند بود. فورد می‌گوید: " این چهار مرکز آزمایشی هستند. ما واقعاً می‌خواهیم در موقعیت‌های شهری رشد کنیم." هدف فرد هدایت تجربه مصرف‌کننده به سطحی جدید است.

ارسال نظر