استریم زنده مسابقات فرمول یک به زودی راه اندازی می شود؛ پوشش کامل زاویه دید راننده

رسانه کلیک - با استریم زنده مسابقات فرمول یک بالاخره طرفداران این مسابقات در سرتاسر جهان می توانند تمام مسابقات گرند پریکس (Grand Prix) را به صورت زنده و مستقیم تماشا کنند.

استریم زنده مسابقات فرمول یک به زودی راه اندازی می شود؛ پوشش کامل زاویه دید راننده

مسابقات خیره‌کننده فرمول وان قرار است از سری بعد توسط خود فرمول یک و کمپانی Liberty Media Group به صورت زنده استریم شود. F1 TV به زودی راه‌اندازی می‌شود تا بتواند مسابقاتی را که از 5 فروردین در ملبورن استرالیا برگزار خواهد شد، تحت پوشش قرار دهد.

این سرویس استریم ماهانه بین 8 تا 12 دلار برای کاربر هزینه خواهد داشت. در ابتدا این سرویس صرفاً برای دسکتاپ و وب عرضه شده و بعداً طی مرور زمان اپلیکیشن‌های مخصوص سیستم‌عامل‌های تلفن‌های هوشمند و همچنین دستگاه‌هایی مثل Apple TV و Fire TV آمازون معرفی خواهند شد؛ البته زمان دقیقی هنوز اعلام نشده است.

در بالاترین مدل سرویس‌دهی که F1 TV Pro نام خواهد داشت، با پرداخت ماهانه 12 دلار می‌توانید بدون دیدن تبلیغات آزاردهنده، شاهد تمامی وقایع فرمول یک، از ابتدا تا انتهای آن باشید. نمای دید رانندگان همراه با تمامی آمار و اطلاعات در گوشه و کنار تصویر وجود خواهد داشت و کاربران قادرند خودشان نماهای مختلف دیگری را برای تماشا انتخاب کنند. در این سرویس مسابقات FIA Formula 2 Championship، GP3 و Porsche Supercup نیز پخش خواهند شد.

استریم زنده مسابقات فرمول یک

دسترسی به استریم زنده مسابقات فرمول یک در سرویس F1 TV Pro فقط برای کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه، مکزیک، بلژیک، اتریش، مجارستان و بیشتر قسمت های آمریکای لاتین و در چهار زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی فراهم می شود.

مدل ارزان‌تر سرویس استریم زنده مسابقات فرمول یک که F1 TV Access نام خواهد داشت و فقط به پخش زنده صدای مسابقات و آمار لحظه‌ای دسترسی خواهد داشت و تصاویر آن به صورت زنده پخش نمی شود.

شایان ذکر است؛ Liberty Media Group از ابتدای سال 2017 پخش مسابقات فرمول یک را بر عهده گرفته و از همان موقع به بعد تعداد طرفداران این مسابقات در شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب با رشد همراه بوده است. حالا با معرفی سرویس F1 TV انتظار می‌رود بر جمعیت علاقمندان افزوده شود.

ارسال نظر