بازی Fortnite Battle Royale به زودی برای آی او اس عرضه می شود

رسانه کلیک - شرکت Epic Games به تازگی اعلام کرد که بازی Fortnite Battle Royale به زودی برای آی او اس و سایر سیستم عامل های موبایلی عرضه می شود.

بازی Fortnite Battle Royale به زودی برای آی او اس عرضه می شود

مسئولان شرکت بازی سازی Epic Games در آخرین اظهارات خود عنوان کردند:

Fortnite روی گوشی و تبلت ها، دقیقا با همان ساختار آشنایی که روی پلی استیشن، اکس باکس، پی سی و مک تجربه کرده اید، همراه خواهد بود. همان گیم پلی، همان نقشه ها، همان محتوا و همان آپدیت های هفتگی. از روز دوشنبه (۲۱ اسفند) کاربران آی او اس می توانند برای دریافت دعوت نامه این بازی ثبت نام کنند. پشتیبانی از سیستم عامل اندروید نیز ظرف ماه های آینده امکان پذیر می شود.

کاربران می توانند بازی Fortnite Battle Royale را همزمان روی دستگاه های مختلف از جمله پلی استیشن ۴، پی سی، مک، آی او اس و در آینده ای نزدیک روی سیستم عامل اندروید (Cross Platform و Cross Progression) تجربه کنند. به این ترتیب شما می توانید با دوستان خود که دارای دستگاهی دیگر هستند، به صورت همزمان بازی و اتفاقات لذت بخشی را تجربه کنید.

بازی Fortnite Battle Royale

طراحان Epic Games در این باره می گویند:

ما معتقد هستیم که Fortnite Battle Royale را می توان آینده بازی ها به حساب آورد. کیفیت بازی های کنسول را می به راحتی روی موبایل یا تبلت خود تجربه کنید. در نهایت، هر کجا و روی هر دستگاهی که بخواهید، می توانید بازی خود را ادامه دهید.

شما می توانید از 12 مارس (21 اسفند) برای ثبت نام در خصوص رویداد این بازی برای سیستم عامل آی او اس اقدام کنید. به محض آنکه ایمیل دعوت نامه را دریافت کردید، می توانید روی لینک کلیک و بازی Fortnite Battle Royale را به صورت مستقیم از اپ استور دانلود کنید. افرادی که این دعوت نامه ها را دریافت کنند، به همراه آن کدی را نیز مشاهده خواهند کرد که می توانند آن را با دوستان خود به اشتراک کذاشته و آنها را برای دانلود بازی دعوت کنند.

برای انجام بازی Fortnite Battle Royale حداقل به دستگاه های زیر نیاز دارید:

  • آیفون 6S و SE
  • آیپد مینی 4
  • آیپد پرو
  • آیپد ایر ۲
  • آیپد 2017

شایان ذکر است؛ کلیه دیوایس های اشاره شده باید حداقل به سیستم عامل iOS 11 مجهز باشند.

ارسال نظر