نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite در راه است

رسانه کلیک - بر اساس گزارشات اخیر و ادعای یک منبع کره ای، نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite به‌زودی توسط شرکت «اپیک گیمز» منتشر می شود.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite در راه است

برهیچکس پوشیده نیست که دو بازی Fortnite و PlayerUnknown's Battlegrounds معرف حالت جدید بخش چند نفره آنلاین عناوین ویدیویی به نام «بتل رویال» بودند که به لطف هیجان بسیار بالای این حالت، بازیکنان و گیمرهای زیادی به سراغ تجربه دو بازی مذکور رفتند و در حال حاضر این دو رکورددار بیشترین تعداد بازیکنان همزمان هستند.

اما از آنجا که حالت محبوب و مهیج بتل رویال (Battle Royale) عنوان ویدیویی Fortnite به لطف سیاست گذاری های مناسب سازندگان به صورت رایگان در اختیار کلیه کاربران و گیمرها قرار دارد، پیشرفت و افزایش تعداد کاربران آن بیشتر از بازی PUBG است و حتی با گذشت زمان نیز شاهد افزایش محبوبیت آن نسبت به سایر عناوین ویدیویی هستیم.

همچنین، پس حضور همزمان بیش از 3.4 میلیون بازیکن در بازی «فورت نایت»، شرکت اپیک گیمز رسما اعلام کرد که به احتمال قوی، در حال حاضر این عنوان بزرگترین بازی پلتفرم پی سی و کنسول های نسل هشتم (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) است.

حال در این میان که بازیکنان و دارندگان پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از تجربه این بازی پرطرفدار و هیجان انگیز لذت می برند، کاربران و دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ از تجربه آن محروم مانده اند و تاکنون سازندگان هیچ اشاره ای به نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite نکردند.

البته، چند ماهی است که شایعه ها و گزارش های زیادی پیرامون نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite در سراسر فضای مجازی به گوش می رسد و گمانه زنی های متعددی در این باره وجود دارد، اما با این حال شرکت اپیک گیمز تا به امروز از این نسخه رونمایی نکرده است و این نسخه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با اینکه اپیک گیمز در قبال این شایعه ها از خود واکنش نشان نمی دهد، منابع خبری دست از انتشار این گزارش ها برنمی دارند و در همین رابطه به تازگی یک وب سایت شناخته شده کره ای، مجددا به شایعه انتشار این عنوان ویدیویی بر روی کنسول نینتندو سوییچ قوت بخشید و ادعا کرد که این بازی به‌زودی به دست بازیکنان پلتفرم ذکر شده می رسد.

این منبع کره ای در وب سایت خود تصویری از لوگوی بازی های حاضر در کنفرانس رسمی شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 2018 به اشتراک گذاشت که در میان آن ها، لوگوی بازی Fortnite به همراه بازی FIFA 19 از همه بیشتر به چشم می خورد. به علاوه، رسانه معتبر یورو گیمر نیز در وب سایت خود از احتمال معرفی نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite در جریان رویداد E3 سال جاری میلادی خبر داد.

در حالی که کنترل شخصیت ها و مبارزان بازی Fortnite در نسخه iOS از طریق کلیدهای مجازی در صفحه نمایش صورت می گیرد، هنوز مشخص نیست که آیا نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز به همین شیوه کنترل می شود و یا بازیکنان به کمک کنترلر Joy-Con قادر به تجربه بازی خواهند بود. البته، ممکن است کنترل بازی تلفیقی از کلیدهای مجازی در صفحه نمایش و کنترلر Joy-Con باشد.

نکته قابل توجه دیگر این است که با وجود رایگان بودن نسخه Battle Royale بازی Fortnite، لیکن دارندگان کنسول های ایکس باکس وان برای تجربه این عنوان به اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلد احتیاج دارند. این در حالی است که کاربران پلی استیشن ۴ بدون عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس قادر به تجربه بخش چند نفره آنلاین و حالت بتل رویال بازی هستند.

از آنجا که شرکت نینتندو نیز چندی پیش از سرویس اشتراکی کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد، به نظر می رسد بازیکنان برای تجربه حالت بتل رویال این عنوان به عضویت در این سرویس نیاز خواهند داشت.

در هر صورت، با وجود این حجم زیاد از شایعه ها، دو شرکت نینتندو و اپیک گیمز کماکان خبر انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite را تایید و یا تکذیب نمی کنند. البته، شکی نیست که همه چیز در جریان رویداد بزرگ E3 امسال مشخص می شود و برای پی بردن به صحت این ادعا، ناگریزیم تا برگزاری این نمایشگاه منتظر بمانیم.

کنفرانس رسمی شرکت نینتندو در نمایشگاه E3 2018 راس ساعت 20:30 دقیقه روز سه شنبه 22 خرداد ماه سال 97 به وقت تهران (ساعت 9:00 صبح روز 11 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

این کنفرانس از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، فیس بوک، توییتر، وب سایت رسمی بتسدا و غیره به صورت زنده و رایگان پخش می شود و علاقه مندان می توانند در زمان برگزاری کنفرانس با مراجعه به پلتفرم های مذکور، به صورت زنده این نمایش تماشایی را دنبال کنند. هرچند، رسانه کلیک این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیمینگ را به صورت زنده پوشش داده و شما را در جریان جدیدترین اتفاقات و خبرهای مربوطه می گذارد.

بهتر است بدانید؛ نسخه دسترسی زودهنگام یا Early Access بازی Fortnite در روز ۲۵ جولای سال میلادی 2017 (۳ مرداد ماه سال ۹۶) توسط شرکت «اپیک گیمز»، خالق سه نسخه اول مجموعه بی نظیر و پرطرفدار Gears of War، بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و مک او اس (macOS) منتشر شد.

همچنین، چندی پیش این بازی بر روی سیستم عامل iOS به صورت رایگان عرضه شد و به مانند سایر نسخه ها، بازخوردهای مثبت منتقدان و بازیکنان را به همراه داشت و نقش مهمی در افزایش درآمد شرکت اپیک گیمز ایفا کرد. ناگفته نماند، نسخه سیستم عامل اندروید این بازی نیز برای عرضه در تابستان امسال برنامه ریزی شده است.

همانطور که عرض کردیم، تنها حالت بتل رویال این عنوان ویدیویی رایگان است و تا به امروز پک ها و نسخه های متعددی از این بازی تحت عناوین مختلف با قیمت های گوناگونی عرضه شده که شامل محتویات اضافه و آیتم های ویژه ای است. در حال حاضر، نسخه استاندارد بازی به نام Founder's Pack با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و اپیک گیمز به فروش می رسد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان ویدیویی پرطرفدار بر روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ نیز عرضه می شود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر