نسخه iOS بازی Fortnite بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است

رسانه کلیک - شواهد امر گویای این موضوع است که در حال حاضر نسخه iOS بازی Fortnite بیش از 100 میلیون بار دانلود شده و این عنوان ویدیویی در میان کاربران آیفون و آیپد هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

نسخه iOS بازی Fortnite بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است

به نظر می رسد با گذشت زمان نه تنها از محبوبیت بازی Fortnite کاسته نمی شود، بلکه روزانه به طور شگفت انگیزی به تعداد کاربران آن اضافه شده و جامعه کاربری آن گسترش می یابد و این عنوان ویدیویی کماکان به ثبت رکوردهای پی در پی و جدید خود ادامه می دهد. شکی نیست که در زمان انتشار، بازی فورتنایت بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی به موفقیت قابل توجهی دست یافت و حال بر اساس تازه ترین گزارشات، ظاهرا نسخه موبایل بازی هم دست کمی از سایر نسخه ها ندارد و چندی پیش رکورد جدیدی را در فروشگاه اپل استور به ثبت رساند.

چند روز پیش بود که میزان درآمد روزانه نسخه iOS بازی Fortnite برابر با دو میلیون دلار اعلام شد که این مبلغ صرفا از طریق پرداخت های درون برنامه ای بازی به جیب سازندگان واریز می شود. حال، گویا رکوردشکنی های این اثر هیجان انگیز و پرطرفدار تمامی ندارد و مطابق جدیدترین بررسی ها و گزارشات در دست قرار گرفته، تا به امروز میزان دانلود نسخه iOS بازی Fortnite از مرز 100 میلیون بار عبور کرده است.

در نگاه اول، شاید ثبت رکورد 100 میلیون دریافتی در میان سایر عناوین ویدیویی پرطرفدار نظیر Subway و Pokémon GO رکورد چندان خیره کننده و فوق العاده ای به نظر نرسد، اما باید توجه داشت که تنها 138 روز از انتشار بازی فورتنایت بر روی سیستم عامل آی او اس (iOS) می گذرد و ثبت چنین رکوردی آن هم در این بازه زمانی بسیار کوتاه، برای سازندگان با ارزش بوده و نشان از عملکرد بی نقص این عنوان ویدیویی دارد.

با این حال، بازی Fortnite تا به این لحظه توانسته نظر و توجه بیش از 100 میلیون کاربر سیستم عامل iOS را به خود جلب کند. البته، این بدان معنا نیست که بازی فورتنایت بیش از 100 میلیون بازیکنان فعال دارد، چرا که تعداد دانلودها و تعداد کاربران فعال دو آمار کاملا متفاوتی بوده و ممکن است عده محدودی از بازیکنان و کاربران به تجربه این اثر علاقه مند شوند.

فراموش نکنید که این اطلاعات از سوی هیچ منبع رسمی نظیر شرکت اپیک گیمز و یا فروشگاه اپل استور منتشر نشده و این آمار و ارقام و نتایج از تعداد نظرات و دیدگاه ها در صفحه رسمی بازی در فروشگاه Apple حاصل شده است. به عبارت دیگر، آمار دریافتی بازی توسط عده ای از تحلیل گران تخمین زده شده است.

در طرف دیگر، با توجه به گستردگی کاربران سیستم عامل اندروید و انتشار بازی فورتنایت بر روی این سیستم عامل در طی چند هفته پیش، انتظار می رود که این عنوان جذاب بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران و دارندگان گوشی های هوشمند اندرویدی دانلود شود.

چنانچه تا به امروز موفق به تجربه نسخه iOS بازی Fortnite نشده اید، هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اپل استور می توانید این عنوان ویدیویی اعتیاد آور را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

دیگر خبرهای پیرامون بازی Fortnite به درآمد یک میلیارد دلاری این عنوان ویدیویی از طریق بخش پرداخت های درون برنامه ای اشاره می کند. اخیرا شرکت سوپر دیتا (SuperData) تحقیقاتی را در خصوص این عنوان و سایر بازی های بتل رویال انجام شده که نتایج این تحقیقات، از درآمدزایی یک میلیارد دلاری بازی فورتنایت حکایت دارد. البته، این درآمد صرفا به نسخه iOS بازی محدود نشده و شامل تمامی نسخه های آن می شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ نسخه دسترسی زودهنگام یا Early Access بازی Fortnite در روز سوم مرداد ماه سال گذشته (۲۵ جولای سال میلادی 2017) توسط شرکت خلاق «اپیک گیمز»، سازنده سه نسخه اول مجموعه بی نظیر و پرطرفدار Gears of War، بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و مک او اس (macOS) منتشر شد.

به دلیل استقبال خیره کننده بازیکنان از این اثر ویدیویی، نسخه موبایل بازی ابتدا بر روی سیستم عامل iOS از راه رسید و تجربه جدیدی را برای کاربران و دارندگان آیفون، آیپد و آیپاد به ارمغان آورد و حالت مهیج بتل رویال را وارد دنیای گوشی های هوشمند کرد.

قرار است نسخه اندروید بازی Fortnite همزمان با عرضه جهانی نهمین مدل از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت (Samung Galaxy Note 9) در روز دوم شهریور ماه امسال (24 آگوست سال جاری میلادی) به صورت انحصاری منتشر شود. سپس، با فاصله یک ماه، کاربران و دارندگان سایر گوشی های اندرویدی نیز از روز یک شنبه یکم مهر ماه (23 سپتامبر) می توانند این عنوان ویدیویی را دریافت کنند و به تجربه آن بپردازند.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با میزان دریافتی نسخه iOS بازی Fortnite چیست؟ به نظر شما، عناوین بتل رویال تا چه زمانی در صدر صنعت بازی های ویدیویی ماندگار خواهند ماند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر