بسته الحاقی جدید Forza Motorsport 6 لو رفت

بدون تردید فرانچایز Forza Motorsport یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های مسابقه ای کنسول ایکس باکس محسوب می شود. جدیدترین بازی این سری با نام Forza Motorsport 6 توسط کمپانی مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. به همین دلیل، کمپانی مایکروسافت همیشه از بازی های انحصاری خود پشتیبانی می کند به طوری که طبق آخرین خبر های منتشر شده، بزودی بسته الحاقی جدید و بزرگی برای بازی فورزا 6 با نام بسته الحاقی پورشه منتشر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بسته الحاقی جدید Forza Motorsport 6 لو رفت

به همین دلیل، کمپانی مایکروسافت همیشه از بازی های انحصاری خود پشتیبانی می کند به طوری که طبق آخرین خبر های منتشر شده، بزودی بسته الحاقی جدید و بزرگی برای بازی فورزا 6 با نام بسته الحاقی پورشه منتشر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، تا به امروز بسته های الحاقی زیادی توسط کمپانی مایکروسافت و استودیوی Turn 10 Studios برای بازی Forza Motorsport 6 منتشر شده است. به تازگی خرده فروش بزرگ آمازون یک بسته الحاقی جدیدی از بازی فورزا موتور 6 را در وب سایت خود برای پیش خرید قرار داده است که این بسته الحاقی Porsche نام دارد. در توضیحات این بسته الحاقی در وب سایت آمازون نوشته شده است که این دی ال سی یکی از بزرگ ترین دی ال سی های بازی فورزا 6 خواهد بود. این بسته الحاقی 48 رویداد جدید، ماشین های جدید، مود های جدید و تم های پورشه را به بازی اضافه می کند. همچنین این بسته الحاقی چندین اچیومنت جدید به بازی اضافه می کند که شما می توانید 250 امتیاز گیم کسب کنید.

در قسمت توضیحات این محصول در فروشگاه بزرگ آمازون نوشته شد:

در بسته الحاقی جدید پورشه بازی Forza Motorsport 6 شما می توانید با تجربیات گذشته کمپانی پورشه با خبر شوید. همچنین از حال و آینده این کمپانی خودرو ساز اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد و می توانید تاریخچه برند پورشه را در این بسته الحاقی مطالعه کنید. در این بسته الحاقی یک کمپین وجود دارد که در شما در 48 رویداد آن حضور خواهید داشت که در این رویداد ها از تمامی ماشین های کمپانی پورشه استفاده شده است.

همچنین پس از نصب این بسته الحاقی، 20 خودرو جدید از محصولات پرطرفدار کمپانی پورشه به بازی Forza Motorsport 6 اضافه می شوند که 9 مورد از این خودروها تا به امروز در سری بازی فورزا موتور های کنسول ایکس باکس وان حضور نداشته اند. گیمرها می توانند این ماشین های جدید را خریداری کنند و با آن ها مسابقه دهند. همچنین می توانند این ماشین های جدید را بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنند.

در زیر می توانید تصویری که از باکس آرت بسته الحاقی پورشه این بازی پرطرفدار را مشاهده کنید.

Forza 6

البته هنوز این خبر توسط کمپانی مایکروسافت به صورت رسمی تایید نشده است اما خرده فروش بزرگ آمازون همیشه اطلاعاتی را در قالب یک شایعه منتشر می کند که بیشتر از این شایعه ها صحت دارند. یکی از دلایل دیگر عرضه این بسته الحاقی برای بازی فورزا موتور 6 این است که کمپانی مایکروسافت در ماه ژوئن سال 2015، بسته الحاقی پورشه برای نسخه ایکس باکس وان بازی Forza Horizon 2 منتشر کرد و به احتمال زیاد شاهد عرضه بسته الحاقی پورشه برای بازی Forza Motorsport 6 خواهیم بود. متاسفانه خرده فروش آمازون تاریخ انتشار دی ال سی جدید بازی فورزا 6 را مشخص نکرده است و باید منتظر انتشار خبرهایی در این موضوع باشیم.

بازی بی نظیر و محبوب Forza Motorsport 6 در 15 سپتامبر سال میلادی 2015 توسط استودیوی بازی ساز مایکروسافت به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرد. این عنوان توسط استودیوی Turn 10 ساخته شده است و خوشبختانه توانست نظر بسیاری از منتقدان و گیمرها را به خود جذب کند به طوری که نمرات منتشر شده این عنوان، نمرات بسیار بالایی هستند. برای مثال وب سایت معتبر IGN نمره 9 از 10 را به این بازی داده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بسته الحاقی پورشه بازی Forza Motorsport 6 چیست؟ به نظر شما این بسته الحاقی در چه تاریخی برای Xbox One منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر