Forza Horizon 3 بیش از 9 میلیون بازیکن دارد

رسانه کلیک - استودیوی مشهور «پلی گراند گیمز» اخیرا اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 3 در دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان به بیش از 9 میلیون نفر رسیده است.

Forza Horizon 3 بیش از 9 میلیون بازیکن دارد

بر هیچکس پنهان نیست که مجموعه Forza به خصوص سری Horizon یکی از بهترین بازی های ریسینگ و ماشین رانی است که بخاطر ارائه گیم پلی درگیرکننده و هیجان انگیز در کنار تنوع بی نظیر خودروهای کلاسیک، اسپرت و سوپراسپرت از همان ابتدا موفقیت بزرگی را برای شرکت مایکروسافت و استودیوی ترن 10 و پلی گراند گیمز رقم زد و هم اکنون به عنوان یکی از برترین بازی های انحصاری کنسول های ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان شناخته می شود.

خوشبختانه، بر خلاف اغلب مجموعه های ویدیویی، سری پرطرفدار فورزا هورایزن با مرور زمان به پیشرفت های محسوس خود ادامه داد، به طوری که نسخه سوم این فرانچایز در کنار واکنش ها و بازخوردهای مثبت بازیکنان و منتقدان، توانست به فروش قابل توجهی در سراسر جهان دست یابد و سهم عمده ای از سود و درآمد سازندگان در سال میلادی 2016 را به نام خود ثبت کند.

حال، به نظر می رسد این اثر موفق ردموندی ها رکورد تازه تری را برای مجموعه فورزا به ثبت رسانده است. چندی پیش، آقای رالف فولتون (Ralph Fulton)، مدیر ارشد بخش نوآوری استودیوی پلی گراند گیمز (Playground Games)، در جریان مصاحبه ای با وب سایت معتبر و مشهور IGN اشاره کرد که تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 3 در دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 از مرز 9 میلیون نفر عبور کرده است.

وی مدعی است که بازی فورزا هورایزن 3 فراتر از تصور و رویاهای تیم سازنده و اعضای حاضر در استودیوی پلی گراند گیمز عمل کرده است و بی شک حضور بیش از 9 میلیون بازیکن در این عنوان ویدیویی موفقیت بزرگی برای این استودیو خلاق تلقی می شود.

آقای رالف فولتون در این باره توضیح می دهد:

من فکر می کنم که تا به امروز بیش از 9 میلیون بازیکن عنوان ویدیویی Forza Horizon 3 را [بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پی سی] تجربه کرده اند. اما جالب اینجا است که اگر پیش از انتشار بازی تحقق این اتفاق را برایم توضیح می دادید، من متعجب می شدم و این موضوع برای من بسیار عجیب به نظر می رسید. این اتفاق فراتر از رویا و هدف تیم ما است!

بخاطر داشته باشید که آمار ارائه شده از سوی استودیوی پلی گراند گیمز و مایکروسافت مبنی بر عبور تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 3 از مرز 9 میلیون نفر به معنی فروش 9 میلیون نسخه ای این عنوان ویدیویی نیست چرا که تعداد بازیکنان هیچ ارتباطی با میزان فروش بازی ندارد. با این حال، دستیابی به جامعه 9 میلیون نفری آن هم در نسخه سوم بازی فورزا هورایزن رقم تحسین برانگیزی است که امیدواریم این استودیو در آینده نیز به این روند موفقیت آمیز و فوق العاده خود ادامه دهد و نسخه چهارم این مجموعه به مانند نسخه های قبلی، موفق، بی نقص و قدرتمندتر از همیشه عمل کند.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار Forza Horizon 4 در جریان کنفرانس مایکروسافت در رویداد بزرگ E3 2018 رسما معرفی شد و مثل گذشته، این بازی در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه خود را در استودیوی نامدار پلی گراند گیمز طی می کند.

به گفته سازندگان، این نسخه مناظر زیبا و صد البته خیالی بریتانیا را به همراه می آورد که به دلیل تنوع زیاد جغرافیایی این منطقه، مسیرها و جاده های شگفت انگیزی برای رانندگی دارد و بازیکنان در جهانی مشترک و در محیط های گوناگون و متنوع می توانند با دوستان خود رقابت دهند و آن را به چالش های متفاوتی دعوت کنند.

مهمترین ویژگی جدید این بازی، تغییرات فصلی است که شرایط جوی و آب و هوای جهان بازی به طور کلی تغییر می دهد و بر روی مهارت رانندگی تمامی بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود. گفته شده تغییر هر فصل به مدت یک هفته واقعی به طول می انجامد که در آن جهان بازی نظیر درختان و مناظر و همچنین رویدادها و مسابقات متناسب با فصل تغییر می کند که بدین ترتیب شرایط جوی و رانندگی مختلفی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

به علاوه، وجود بیش از 450 اتومبیل کلاسیک، لوکس، مدرن، اسپرت و سوپراسپرت لایسنس شده و امکان برگزاری کمپین و مسابقات گوناگون و متناسب با سلیقه خود از جمله دیگر ویژگی های مثبت این عنوان ویدیویی محسوب می شود.

قرار است بازی معروف Forza Horizon 4 در روز دهم مهر ماه امسال (2 اکتبر سال جاری میلادی) به صورت انحصاری بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 منتشر شود.

تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 3

گفتنی است؛ بازی خارق العاده Forza Horizon 3 در روز سه شنبه ششم مهر ماه سال 95 (27 سپتامبر سال میلادی 2016) به صورت انحصاری بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی منتشر شد. در ادامه، می توانید خلاصه نقد و بررسی این عنوان ویدیویی در رسانه کلیک را مطالعه کنید. برای مطالعه بررسی کامل بازی بر روی این لینک کلیک کنید.

Forza Horizon 3 عملکرد شگفت انگیزی از خود به نمایش گذاشت و بدون هیچ شک و تردیدی می توان این عنوان را جز بهترین عناوین ویدیویی ریسینگ تاریخ دانست. علی رغم عملکرد فوق العاده نسخه دوم فرانچایز فورزا هورایزن، نسخه سوم این بازی پیشرفت های چشم گیری داشته است. طراحی خارق العاده محیط های متنوع کشور استرالیا و افزایش دو برابری نقشه بازی، به همراه تعداد فراوان سبک های مسابقات از نقاط مثبت و قوت بازی به شمار می روند. به علاوه، حضور بیش از ۳۵۰ ماشین کلاسیک، اسپرت، مدرن و لوکس با قابلیت شخصی سازی کامل آن ها، باعث شده تا به راحتی لقب "بهترین" بازی ریسینگ نسل هشتم را به Forza Horizon 3 نسبت دهیم!

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 3 و رکوردشکنی تازه این مجموعه چیست؟ به نظر شما، نسخه چهارم بازی فورزا هورایزن نیز می توانند موفقیت های نسخه های پیشین را تکرار کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر