ساعت هوشمند Fossil Q Founder معرفی شد

کمپانی Fossil که شاید کمتر نام آن را شنیده باشید، یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه‌ی طراحی و تولید لوازم زینتی، ساعت‌های مچی و از این قبیل محصولات به شمار می‌رود.به گزارش کلیک، این شرکت آمریکایی به تازگی از ساعت مچی هوشمند جدید خود با نام اختصاصی Fossil Q Founder رونمایی کرده است. این ساعت مچی قیمتی برابر با 295 دلار داشته و به زودی حتی از طریق Google Store نیز قابل خرید خواهد بود، چرا که این محصول یک ساعت مچی هوشمند اندرویدی است.

ساعت هوشمند Fossil Q Founder معرفی شد

به گزارش کلیک، این شرکت آمریکایی به تازگی از ساعت مچی هوشمند جدید خود با نام اختصاصی Fossil Q Founder رونمایی کرده است. این ساعت مچی قیمتی برابر با 295 دلار داشته و به زودی حتی از طریق Google Store نیز قابل خرید خواهد بود، چرا که این محصول یک ساعت مچی هوشمند اندرویدی است.

هم اکنون فروشگاه گوگل یا همان Google Store در لیست محصولات خود دو مدل از این ساعت هوشمند را ارائه کرده است. البته هنوز امکان خرید یا پیش سفارش این محصولات وجود ندارد. دو مدل نامبرده شده از دو جنس و ساختار متنوع هستند. مدل اول شامل بدنه‌ای ساخته شده از فولاد ضد زنگ سبک با بند چرمی است و مدل دوم آن از بدنه‌ای فولادی، سبک و ضد زنگ و بندی نقره‌ای و از جنس فولاد سبک بهره می‌برد. قیمت دقیق هر یک از این دو نسخه اعلام نشده است، اما خود کمپانی Fossil پیش از این اعلام کرده بود که این ساعت‌های مچی هوشمند قیمتی برابر با 295 دلار خواهند داشت.

1

جالب است بدانید که ساعت هوشمند Fossil Q Founder یکی از اولین ساعت‌های هوشمند اندرویدی است که به پردازنده‌ای از سری محصولات شرکت اینتل مجهز می‌شود. صفحه نمایش این ساعت مچی نمایشگری 1.5 اینچی بوده و سبک طراحی آن دایره‌ای در نظر گرفته شده است. وضوح تصویر صفحه نمایش این ساعت مچی هوشمند برابر با 360 در 326 پیکسل بوده و از قابلیت‌های اتصال وای‌فای و بلولوث نسخه‌ی 4.1 نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

ساعت مچی هوشمند Fossil Q Founder از رمی 1 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی نیز بهره می‌برد و باتری به کار گرفته شده در ان ظرفیت و توانی معادل با 400 میلی آمپر ساعت دارد. این ساعت هوشمند استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP-67 را نیز به همراه دارد. این ساعت مچی هوشمند به راحتی می‌تواند با محصولات اندرویدی دیگری که از سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر بهره‌ می‌برند تعامل داشته باشد. همچنین محصولات آی او اسی بهره‌مند از نسخه‌ی 8 و بالاتر سیستم عامل آی او اس هم می‌توانند تعامل مستقیمی با ساعت مچی Fossil Q Founder داشته باشند.

2

منبع: phonearena

ارسال نظر