مشکل افت فریم بازی Fallout 4 در کنسول PS4 رفع شد

عنوان محبوب Fallout 4 مدتی پیش برای کنسول های نسل هشتم یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین برای کامیپوترهای شخصی به صورت رسمی منتشر شد.

مشکل افت فریم بازی Fallout 4 در کنسول PS4 رفع شد

متاسفانه نسخه پلی استیشن بازی Fallout 4 با افت فریم های بسیار زیادی در صحنه های بسیار شلوغ و انفجارها مواجه بود. خوشبختانه کمپانی سازنده بازی Fallout 4 از این موضوع مطلع شده و در آپدیت جدیدی که با شماره 1.02 برای این بازی منتشر کرده است، به صورت کامل مشکل افت فریم در نسخه پلی استیشن 4 این بازی را برطرف کرده و هم اکنون Fallout 4 امروز روی کنسول پلی استیشن 4 با Fallout 4 دیروز روی همین کنسول متفاوت است. در ادامه خبر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک،اگر چه عنوان Fallout 4 بر روی تمامی پلتفرم های منتشر شده بسیار عالی و لذت بخش می باشد، اما همچنان سازندگان این عنوان می توانند این عنوان را بهینه سازی کنند و عملکرد این عنوان را نسبت به گذشته بهتر کنند. خوشبختانه مشکل افت فریم در کنسول پلی استیشن 4 که کاربران مدت هاست با این مشکل رو به رو هستند، در آپدیت 1.02 برطرف شده است و کاربران تجربه بهتری نسبت به گذشته از بازی Fallout 4 را خواهند داشت.

وبسایت بزرگ Digital Foundry که همیشه عملکرد گرافیک بازی های ویدیویی تمامی پلتفرم ها را بررسی و آزمایش می کند، پس از انتشار آپدیت نسخه 1.02 بازی Fallout 4 اعلام کرده است که مشکل فریم ریت بازی Fallout 4 بر روی کنسول پلی استیشن 4 به ویژه در محل Corvega Assembly Plant برطرف شده و فریم ریت بازی تغییرات زیادی را به خود دیده است. پس از انتشار این آپدیت، فریم ریت این عنوان بر روی پلی استیشن 4 به عدد 20 کاهش می یافت و همین باعث ایجاد مشکلات فریم ریت در بازی می شد. حال پس از انتشار این آپدیت طبق بررسی های انجام شده توسط Digital Foundry، میزان فریم ریت در این محل ثابت و پایدار می باشد.

البته این خبر آنقدر هم خبر خوبی نیست و متاسفانه پس از انتشار آپدیت 1.02 هنوز هم در برخی از محل ها و انفجارها شاهد افت فریم بازی Fallout 4 بر روی کنسول نسل هشتمی کمپانی سونی هستیم. اما بنا به ادعای کمپانی سازنده این بازی، عملکرد کلی بازی در این کنسول نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

هنوز خبرها و اطلاعاتی درباره عملکرد آپدیت شماره 1.02 بر روی کنسول ایکس باکس وان بازی Fallout 4 منتشر نشده است و هنوز مشخص نشده که این آپدیت در نسخه ایکس باکس وان چگونه عمل خواهد کرد. شایان ذکر است که هنوز آپدیت 1.02 بازی Fallout 4 برای کنسول ایکس باکس وان منتشر نشده است. کمپانی سازنده اعلام کرده است که به زودی این آپدیت برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت منتشر خواهد شد.

بازی بی نظیر و محبوب Fallout 4 در 10 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین کامیپوترهای شخصی منتشر شد. پس از زمان انتشار بازی، امروز اولین آپدیت این بازی ابتدا برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و بزودی این آپدیت برای کنسول ایکس باکس وان و همچنین PC منتشر خواهد شد.

در پایان دیدگاه شما در خصوص آپدیت شماره 1.02 بازی Fallout 4 چیست؟ شما از مشکلات فریم ریت بازی Fallout 4 بر روی کنسول پلی استیشن 4 رنج می بردید؟ این آپدیت را دریافت کرده اید؟ دیدگاه های شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر