دو بسته الحاقی سری Battlefield رایگان شد!

رسانه کلیک - چنانچه تا به امروز موفق به تجربه دو بسته الحاقی سری Battlefield به نام های Turning Tides و Second Assault نشده اید، هم اکنون فرصت طلایی پیش آمده را از دست ندهید و فورا نسبت به دریافت رایگان این دو DLC اقدام کنید و از تجربه آن ها لذت ببرید.

دو بسته الحاقی سری Battlefield رایگان شد!

کمتر از سه ماه به انتشار بازی مورد انتظار و پرطرفدار Battlefield V باقی مانده است و در این روزها شرکت الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی دایس و به لطف انتشار رایگان بسته الحاقی سری Battlefield به دنبال افزایش رضایت و توجه بازیکنان به این مجموعه است تا به نوعی موفقیت این اثر مهم خود را تضمین کند و در نبرد و رقابت سخت با بازی Call of Duty: Black Ops 4 پیروز میدان باشد.

در همین رابطه، چندی پیش در جریان رویداد کمپین این عنوان ویدیویی، سازندگان دومین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 به نام In the Name of the Tsar را به صورت رایگان در اختیار کاربران و بازیکنان قرار دادند که به واسطه آن، ارتش زمینی روسیه، شش نقشه جدید برای بخش چند نفره آنلاین، چندین سلاح و وسیله نقلیه تازه به نسخه پایه بازی اضافه شد. فارغ از این بسته الحاقی، شرکت الکترونیک آرتز از کاربران بازی Battlefield 4 غافل نمانده و بسته Final Stand را به طور رایگان به این افراد هدیه داد.

حال به نظر می رسد برنامه انتشار بسته الحاقی رایگان سری Battlefield به پایان نرسیده و اخیرا شرکت الکترونیک آرتز دو بسته الحاقی Turning Tides برای Battlefield 1 و Second Assault برای Battlefield 4 را به صورت کاملا رایگان بر روی تمامی پلتفرم ها منتشر کرده است. البته، توجه داشته باشید که این دو «دی ال سی» تنها تا روز 26 تیر ماه امسال (17 جولای سال جاری میلادی) بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی ویندوزی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

داستان بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 که سومین محتوای اضافه این عنوان ویدیویی پرمخاطب به شمار می رود، در سال میلادی 1915 جریان دارد و در آن نیروی دریایی و زمینی ارتش بریتانیا به شبه جزیره گالیپولی (Gallipoli) حمله می کند و صدد نابودی دشمنان و تصرف جزیره است. این بسته الحاقی شامل چهار نقشه تازه به نام های Achi Baba، Cape Helles، Heligoland Bight و Zeeburgge است که در کنار این نقشه ها، سلاح و وسایل نقلیه جدید زیادی نیز به بازی راه می یابند.

در طرف دیگر، انتشار رایگان بسته الحاقی Second Assault برای علاقه مندان و هواداران نسخه سوم سری بتلفیلد خبر فوق العاده خوبی است چرا که این بسته الحاقی تمامی نقشه های بزرگ و پرطرفدار بازی Battlefield 3 را با کیفیت و گرافیک بهتر وارد دنیای عنوان ویدیویی Battlefield 4 می کند. به گفته سازندگان، کلیه این نقشه ها و محیط های آن به کمک نسل سوم موتور گرافیکی قدرتمند فراست بایت (Frostbite 3) بازسازی شده اند و تغییرات قابل توجه و مثبتی در کیفیت و گرافیک فنی و بصری جهان این نقشه ها ایجاد شده است.

بر اساس بیانیه شرکت الکترونیک آرتز، شما تا روز بیست و ششم تیر ماه امسال (17 جولای سال جاری میلادی) فرصت دارید که این دو بسته را از طریق فروشگاه های پلی استیشن، ایکس باکس لایو و اوریجین دریافت کنید و از تجربه بازی به همراه نقشه های تازه، وسایل نقلیه و سلاح جدید لذت ببرید.

همچنین، استودیوی دایس در خطاب به بازیکنان و گیمرهایی که قادر به دریافت رایگان بسته الحاقی سری Battlefield در زمان مقرر نباشند، اعلام کرد که به احتمال قوی در آینده نزدیک فرصت دیگری را برای دریافت رایگان این محتوای اضافه فراهم می کند. به هر حال، هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اختصاصی پلتفرم خود می توانید دو بسته الحاقی سری Battlefield به نام های Turning Tides و Second Assault را به صورت کاملا رایگان به حساب کاربری خود اضافه کنید.

گفتنی است؛ در حال حاضر، جدیدترین نسخه از مجموعه بتلفیلد تحت عنوان Battlefield V برای عرضه در روز سه شنبه 24 مهر ماه امسال (16 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز برنامه ریزی شده است.

به نظر می رسد سازندگان در دو نسخه اخیر این مجموعه قصد دارند که تجربه کاملی از دو جنگ جهانی وحشتناک را برای بازیکنان و طرفداران به ارمغان بیاورند. به طور دقیق تر، این عنوان ویدیویی به مانند نسخه قبلی، از جنگ های مدرن و معروف سری بتلفیلد فاصله گرفته و این بار هم به سراغ جنگ های جهانی دوم رفته است و حوادث تلخ این جنگ خونین را به تصویر می کشاند. در خصوص این موضوع، شرکت الکترونیک آرتز مدعی است که بخش داستانی بازی Battlefield V به هیچ عنوان مشابه بخش داستانی عنوان ویدیویی Call of Duty: WWII نیست و خاطرنشان کرد که این بازی بیشتر از همیشه بر روی ناگفته های جنگ جهانی دوم متمرکز است و بدین خاطر تفاوت ملموسی میان این دو عنوان دیده می شود.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با انتشار رایگان بسته الحاقی سری Battlefield چیست؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه این دو بسته با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر