نسخه دمو و رایگان بازی Forza 7 منتشر شد

رسانه کلیک - زمان زیادی به انتشار نسخه نهایی بازی Forza 7 باقی نمانده و به تازگی شرکت مایکروسافت نسخه دمو و رایگان این عنوان مورد انتظار را در اختیار طرفداران و گیمرها قرار داده است.

نسخه دمو و رایگان بازی Forza 7 منتشر شد

بدون شک عنوان ویدیویی Forza Motorsport 7 یکی از مورد انتظارترین و بهترین عناوین ویدیویی سبک مسابقه و ریسینگ سال میلادی جاری به شمار می رود که چند هفته ای با انتشار نسخه نهایی آن فاصله داریم. به همین خاطر، شرکت مایکروسافت، ناشر بازی، همانند سنت های پیشین خود نسخه رایگان و آزمایشی بازی را بر روی هر دو پلتفرم ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ (رایانه شخصی) منتشر کرد تا علاقه مندان و طرفداران، جدیدترین اثر ویدیویی استودیوی «ترن ۱۰» را پیش از موعد تجربه و خود را برای شروع مسابقات واقع گرایانه و چالش برانگیز آماده کنند.

همانطور که انتظار می رفت، نسخه دمو بازی Forza 7 از نظر محتویات بسیار محدود بوده و بازیکنان حق انتخاب ماشین و پیست های مورد علاقه خود را ندارند. این نسخه در مجموع شامل سه خودرو و سه پیست مسابقه ای است که امکان انتخاب خودرو وجود ندارد. با این وجود، کاربران می توانند یک سری از تنظیمات را بر اساس سلیقه خود تغییر دهند.

شما در نسخه دمو بازی Forza 7 می توانید با خودروی مسابقه ای Porsche 911 GT2 RS در پیست Jebel Hafeet Pass، با خودروی مسابقه ای Mercedes Tankpool در پیست Mugello circuit و با خودروی Nissan Nismo GT-4 LM در پیست Nurburgring مسابقه دهید و با گیم پلی و سیستم امتیازات بازی آشنا شوید.

اگرچه سیستم مورد نیاز عنوان «فورزا موتور اسپورت ۷» رسما مشخص شده است، لیکن به لطف انتشار نسخه آزمایشی، پی سی بازها می توانند از چگونگی اجرا و عملکرد بازی بر روی رایانه شخصی خود را آگاه شوند.

هم اکنون نسخه دمو بازی Forza 7 برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس بوده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه ایکس باکس ، نسبت به دریافت و دانلود بازی اقدام کنند. خوشبختانه هیچگونه محدودیت زمانی برای نسخه دمو بازی Forza 7 در نظر گرفته نشده است.

forza 7

بازی مورد انتظار و پرطرفدار Forza Motorsport 7 در تاریخ ۳ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۱ شهریور ماه سال ۹۶ به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس باکس وان منتشر می شود. همچنین به لطف قابلیت Xbox Play Anywhere، کاربران رایانه شخصی و یا پی سی بازها هم می توانند در تاریخ مذکور این عنوان ویدیویی را در پلتفرم ویندوز ۱۰ تجربه کنند.

قابلیت ردموندی ها هدیه ویژه ای را هم برای بازیکنان به همراه دارد به طوری که با خرید نسخه دیجیتالی بازی Forza Motorsport 7 می توانید به صورت همزمان این عنوان را بر روی ایکس باکس وان (و یا مدل Xbox One X) و پی سی تجربه کنید.

در حال حاضر، نسخه استاندارد، دیجیتال دیلاکس و آلتیمیت بازی «فورزا موتور اسپورت ۷» به ترتیب با قیمت های ۵۹٫۹۹ دلار، ۷۹٫۹۹ دلار و ۹۹٫۹۹ دلار در فروشگاه رسمی ایکس باکس به فروش می رسند. افرادی که هم اکنون نسخه آلتیمیت بازی را پیش خرید کنند، ضمن بهره مندی از پک های خودرو از جمله Day One و Hoonigan، اشتراک VIP و دو چرخ دنده سفارشی، در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال میلادی جاری (۷ مهر) قادر به تجربه نسخه نهایی بازی هستند.

ناگفته نماند مدتی پیش استودیوی «ترن ۱۰» و شرکت نامدار مایکروسافت سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Forza 7 در رزولوشن ها و نرخ فریم های متفاوت را به اشتراک گذاشتند. بر اساس گفته های مایکروسافت، کاربران و طرفداران برای اجرای این عنوان ویدیویی با پایین ترین کیفیت ممکن و تنظیمات گرافیکی، به پردازنده مرکزی اینتل Core i5-750، رم ۸ گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GT 740 و یا GTX 650 احتیاج دارند که چنین سیستمی چندان بازیکنان و پی سی بازها را به چالش نمی کشاند.

البته شما با داشتن پردازنده مرکزی اینتل Core i7-6700K، رم ۱۶ گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GTX 1080، می توانید عنوان ویدیویی «فورزا موتور اسپورت ۷» را در رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید. فراموش نشود، نسخه پی سی بازی از رزولوشن‌ فوق - عریض ۲۱:۹ پشتیبانی می کند و محدودیتی برای نرخ فریم ریت در نظر گرفته نشده است.

جهت مشاهده جزئیات تکمیلی از سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی، بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر