Mass Effect: Andromeda را به صورت رایگان تجربه کنید

رسانه کلیک - به تازگی شرکت نامدار الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی بایوور نسخه آزمایشی و رایگان بازی Mass Effect: Andromeda را بر روی تمامی پلتفرم ها عرضه کرد.

Mass Effect: Andromeda را به صورت رایگان تجربه کنید

روز گذشته استودیوی بازی ساز بایوور به منظور افزایش فروش و تعداد کاربران عنوان ویدیویی مس افکت آندرومدا، اقدام به انتشار نسخه آزمایشی و رایگان بازی کرد. هم اکنون این نسخه بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی ویندوزی به صورت کاملا رایگان در دسترس بوده و بازی بازان می توانند از طریق شبکه های اوریجین، پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو نسبت به دریافت بازی اقدام کنند.

بر اساس گزارش وب سایت معتبر دوئل شوکر، نسخه آزمایشی و رایگان بازی Mass Effect: Andromeda مشابه نسخه اوریجین و الکترونیک آرتز اکسس (EA/Origin Access) است. بنابراین در حال حاضر کاربران سه پلتفرم مذکور می توانند به مدت ۱۰ ساعت به تجربه بخش تک نفره و چند نفره (آنلاین) اولین سیاره بازی یعنی Eos بپردازند. همچنین استودیوی بایوور در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر، خبر انتشار نسخه آزمایشی و رایگان بازی مس افکت آندرومدا را رسما تایید کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

در خانه جدیدی از کهکشان خطرناک با یکدیگر به مبارزه بپردازید! هم اکنون نسخه آزمایشی و رایگان بازی Mass Effect: Andromeda بر روی تمامی پلتفرم ها [ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی] قابل دسترس است.

- Mass Effect (@masseffect) July 13, 2017

شایان به ذکر است هم اکنون استودیوی بایوور و شرکت الکترونیک آرتز تخفیف ۵۰ درصدی بر روی نسخه نهایی و کامل بازی مس افکت آندرومدا در فروشگاه پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و اوریجین اعمال کرده اند. توجه داشته باشید که در صورت خرید نسخه کامل بازی، تمامی دستاوردهای شما در نسخه آزمایشی اعم از امتیازات، مراحل، افزایش سطح لول (Level) و... به نسخه کامل بازی انتقال می یابد.

در ادامه با کلیک بر روی پلتفرم مورد نظر خود، به صفحه نسخه آزمایشی و رایگان بازی ویدیویی Mass Effect: Andromeda انتقال داده می شوید.

در دیگر خبرهای پیرامون بازی مس افکت آندرومدا می توان به برداشته شدن قفل دنوو از روی این بازی اشاره کرد. چندی پیش سازندگان با انتشار بروز رسانی شماره ۱٫۰۹ علاوه بر برطرف سازی مشکلات و باگ های بازی، در نهایت قفل امنیتی دنوو را از روی این بازی برداشتند. اگرچه پس از گذشت دو هفته از انتشار عنوان ویدیویی Mass Effect: Andromeda، این بازی توسط گروه هکری Pirates هک شد. همچنین در این بروز رسانی، درجه سختی جدیدی به بخش چند نفره بازی افزوده شد. برای مشاهده متن کامل خبر، بر روی نوشته کلیک کنید.

بازی پرطرفدار Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۲۱ مارس سال میلادی ۲۰۱۷ (مصادف با ۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۶) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر گردید. متاسفانه سازندگان در انتشار بازی کمی عجله کردند چرا که در زمان انتشار آن، شاهد مشکلات گوناگونی در انیمیشن ها و تکسچرهای بازی بودیم؛ لیکن استودیوی بایوور نهایت تلاش خود را به کار برد و با عرضه بروز رسانی های مختلف، اغلب مشکلات بازی را برطرف ساخت. همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه به مطلب " نقد و بررسی بازی Mass Effect: Andromeda "، نقد و بررسی جامع بازی را مطالعه فرمایند.

ارسال نظر