عناوین رایگان ماه ژوئن شبکه ایکس باکس لایو اعلام شد

یکی از سیاست های موفق بخش ایکس باکس کمپانی بزرگ مایکروسافت، ارائه بازی های رایگان مخصوص کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو است. این کمپانی نامدار با اتمام هر ماه میلادی، عناوین جدیدی را به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ قرار می دهد که گیمرها در صورت دریافت این عناوین، همیشه قادر به تجربه آن ها خواهند بود. حال کمتر از یک هفته دیگر به اتمام ماه می زمان باقی مانده و شرکت خوشنام مایکروسافت لیست عناوین رایگان ماه ژوئن شبکه Xbox Live را به صورت رسمی منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست بازی های رایگان، همراه رسانه کلیک باشید.

عناوین رایگان ماه ژوئن شبکه ایکس باکس لایو اعلام شد

این کمپانی نامدار با اتمام هر ماه میلادی، عناوین جدیدی را به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ قرار می دهد که گیمرها در صورت دریافت این عناوین، همیشه قادر به تجربه آن ها خواهند بود. حال کمتر از یک هفته دیگر به اتمام ماه می زمان باقی مانده و شرکت خوشنام مایکروسافت لیست عناوین رایگان ماه ژوئن شبکه Xbox Live را به صورت رسمی منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست بازی های رایگان، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی مایکروسافت در ماه آینده میلادی، دل به دریا زده و دو بازی بی نظیر و محبوب The Crew (مخصوص کنسول ایکس باکس وان) و XCOM: Enemy Unknown (مخصوص کنسول ایکس باکس ۳۶۰) را به صورت رایگان در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار می دهد. اگر تا به امروز این دو بازی ذکر شده را خریداری نکرده اید، دست نگه دارید چرا که در اوایل ماه ژوئن سال میلادی جاری، با مراجعه به صفحه این دو عناوین و با کلیک بر رو گزینه Download، قادر به تجربه آن ها خواهید بود. طبق روال همیشه، مایکروسافت دو بازی رایگان برای کنسول ایکس باکس وان و دو بازی رایگان برای دارندگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰ در نظر گرفته است که با این کار، کاربران کنسول نسل هفتم خود یعنی Xbox 360 را راضی نگه می دارد.

البته توجه داشته باشید که این عناوین، مخصوص کاربران گلد شبکه بزرگ ایکس باکس لایو در نظر گرفته می شوند و در صورتی که به عنوان کاربر معمولی در این شبکه شناخته شده عضو هستید، اجازه دریافت رایگان چهار بازی این ماه را نخواهید داشت. کمپانی نامدار مایکروسافت بخشی از درآمد خود را از فروش اکانت های ویژه (گلد) شبکه Xbox Live به دست می آورد. در عوض، این شرکت با ارائه ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد به کاربران عضو این سرویس (ارائه تخفیف های وسوسه انگیز و بی نظیر در هفته، بازی های رایگان و...)، کاربران خود را به خرید و عضویت در این سرویس تشویق می کند. برای عضویت در این شبکه به عنوان کاربر گلد، باید اشتراک کاربران ویژه را خریداری کنید. این اشتراک به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله با قیمت های مختلفی در فروشگاه رسمی کمپانی مایکروسافت و ایکس باکس به فروش می رسد.

ناگفته نماند که بخش سرگرمی کمپانی ژاپنی سونی هنوز اقدام به انتشار لیست عناوین رایگان شبکه پلی استیشن پلاس نکرده و در صورت انتشار این لیست، رسانه کلیک لیست مربوطه را برای شما تهیه خواهد کرد. همراه رسانه کلیک باشید...

در زیر می توانید لیست عناوین رایگان ماه آپریل شبکه بزرگ ایکس باکس لایو را مشاهده کنید:

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان:

  • Goat Simulator - (قیمت بازی: ۱۰ دلار) از ۱ ژوئن تا ۳۰ ماه ژوئن (مصادف با چهار شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ تا پنج‌ شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵)
  • The Crew - (قیمت بازی: ۳۰ دلار) از ۱۶ ژوئن تا ۱۵ ماه جولای (مصادف با پنج‌ شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ تا جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰:

  • Super Meat Boy - (قیمت بازی: ۱۵ دلار) از ۱ ژوئن تا ۱۵ ماه ژوئن (مصادف با چهار شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ تا چهار شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵)
  • XCOM: Enemy Unknown - (قیمت بازی: ۴۰ دلار) از ۱۶ ژوئن تا ۳۰ ماه ژوئن (مصادف با پنج‌ شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ تا پنج‌ شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵)

شایان به ذکر است که هنوز ماه می سال میلادی جاری به پایان نرسیده و گیمرها و کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو تنها تا چند روز دیگر فرصت دریافت عناوین زیر را به صورت رایگان خواهند داشت. پس اگر تا به امروز موفق به دریافت این عناوین نشده اید، سریع تر برای دریافت آن ها اقدام کنید که این فرصت، تنها یک بار برای شما پیش خواهد آمد. در زیر می توانید لیست عناوین رایگان (تا پایان ماه آوریل) را مشاهده کنید:

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان:

  • Defense Grid 2 - (قیمت بازی: ۱۵ دلار) از ا می تا ۳۱ ماه می (مصادف با یک‌ شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ تا سه‌ شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵)
  • Costume Quest 2 - (قیمت بازی: ۱۵ دلار) از ۱۶ می تا ۱۵ ماه ژوئن (مصادف با دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ تا چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰:

  • Peggle - (قیمت بازی: ۱۰ دلار) از ۱۶ می تا ۳۱ ماه می (مصادف با دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ تا یسه‌ شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵)

بازی ماشینی و مسابقه ای The Crew برای اولین بار در رویداد بزرگ و باشکوه E3 سال ۲۰۱۴ و در کنفرانس رسمی کمپانی یوبی سافت معرفی شد. این عنوان که در سبک یک بازی ماشینی و مسابقه ای جهان باز می باشد، در دسامبر سال میلادی ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه گردید. این بازی هرگز نتوانست انتظارات گیمرها و منتقدان را به دست آورد و شاهد اخذ نمرات بسیار پایینی از آن بودیم. برخی از منتقدان گرافیک نسبتا ضعیف و مشکلات موجود در بازی مانند کمبود بازیکن های هر سرور و... را جز نقاط منفی بازی The Crw دانستند. در هر صورت، با توجه به رایگان بودن این بازی، حتی برای یک بار هم که شده، آن را در کنسول نسل هشتم خود تجربه کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگان ماه ژوئن چیست؟ آیا شما انتظار رایگان شدن عناوین XCOM: Enemy Unknown و The Crew را داشتید؟ عناوین رایگان ماه ژوئن شبکه ایکس باکس لایو را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر