یخچال قدیمی خود را هوشمند سازید

FridgeCam یک دوربین واقعی است که طراحی شده تا در یخچال شما قرار بگیرد و یخچال قدیمی را هوشمند سازد.

یخچال قدیمی خود را هوشمند سازید

به گزارش کلیک، یخچال شما قدیمی و خسته کننده است. شاید با آپارتمان شما هماهنگ است و یا شاید از کسی به شما رسیده است اما یک چیز قطعی است: شما یک فرد فناورانه هستید. پس لیاقت یک یخچال هوشمند را دارید.

این دوربین از نرم افزار تشخیص غذای سفارشی استفاده می کند که می تواند گزارش دهد چه چیزی در یخچال دارید، دستور غذا پیشنهاد داده و از هدر دادن غذا جلوگیری کند. تنها کافی است هر زمان که چیزی در یخچال قرار می دهید، بارکد غذا را در جلوی اپلیکشن FridgeCam اسکن کنید که به اینترنت متصل است. به این وسیله یخچال خواهد دانست که هر ماده غذایی پیش از آنکه فاسد شود تا چه مدت دوام خواهد آورد و یا اینکه از شما درخواست تاریخ انقضا می کند. برای مواد غذایی بدون بارکد مانند میوه ها و سبزیجات به صورت دستی آن‌ها را اضافه کنید. اپلیکیشن به شما اطلاع خواهد داد که هر ماده غذایی به زمان انقضای آن نزدیک شده است.

هر زمان که در یخچال را باز و بسته می کنید، FridgeCam عکس گرفته و اپلیکیشن را به روز می کند از این رو می توانید به طور دائم کارنامه تصویری را به روز کنید. این ابزار در اواخر امسال روانه بازار شده و برچسب قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار دارد.

سازنده FridgeCam می گوید هر زمان که از نزدیک یک فروشگاه مواد غذایی عبور می‌کنید، اپلیکیشن اعلان های جغرافیایی ارسال می‌کند تا بتوانید یخچال را مجدد پر کنید.

ارسال نظر