فوجی فیلم از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد

X-Pro2 دوربین جدید کمپانی Fuji Film رونمایی شد.

فوجی فیلم از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد

به گزارش کلیک، شرکت چند ملیتی هولدینگ فوجی فیلم که با نام کمپانی فوجی فیلم شناخته می شود و در شهر توکیوی کشور ژاپن مستقر است؛ دوربین جدید بدون آینه و حرفه ای X-Pro2 را معرفی کرد. دوربین بدون آینه برخلاف دوربین های SLR، فاقد آینه و نمایاب اپتیکال است و با نام میرورلس یا میکرو سه چهارم نیز شناخته می شود. در این دوربین‌ها نمای مقابل به‌صورت الکترونیکی از روی حسگر دوربین خوانده و روی نمایشگر ال‌سی‌دی آن نقش می‌بندند و در بعضی از مدل‌ها یک نمایاب یا چشمی الکترونیکی نیز درنظر گرفته می‌شود که در واقع جایگزینی برای نمایاب‌ نوری است. این درحالی است که در ساختار داخلی دوربین تک‌لنزی بازتابی (SLR) یک آینه وجود دارد و نمای مقابل را از دریچه لنز به نمایاب یا چشمی دوربین منعکس می‌کند. از این روی به‌ دلیل وجود آینه داخلی، دوربین‌های DSLR در مقایسه با دوربین‌های بدون‌آینه بزرگ‌تر هستند. دوربین جدید Fuji Film به قابلیت های بسیار پیشرفته در زمینه عکاسی تجهیز شده و پرچمدار دوربین های بدون آینه شرکت فوجی فیلم به شمار می رود.

هرچند اکثر مردم، فوجی فیلم را به عنوان یک شرکت تولید کننده تجهیزات مرتبط با دوربین های عکاسی و چاپ فیلم می شناسند، اما این دوربین یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین های دیجیتالی و آنالوگ به شمار می رود.

سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS III این دوربین موجب شده تا از رزولوشن بالایی در ثبت تصاویر برخوردار باشد و کیفیت مطلوبی را به کاربران ارائه دهد. سرعت شاتر این دوربین تا 8000/1 افزایش یافته و در حالت شاتر الکترونیکی تا 32000/1 نیز افزایش می یابد که رقم بسیار بالایی است. میزان حساسیت ISO ان نیز تا عدد 51200 گسترش می یابد که برای عکاسی در شرایط نوری کم و محیط های تاریک بسیار مناسب به نظر می رسد.

این دوربین به یک سیستم اتوفاکوس هیبریدی با 273 نقطه فاکوس مجهز شده است که در نوع خود بی نظیر است. سیستم فاکوس خودکار این دوربین به قدری قوی است که در کمتر از 0.08 ثانیه برروی سوژه مورد نظر تمرکز می کند.

بدنه قدرتمند این دوربین ضد آب و گرد و غبار بوده و قادر است تا دمای 14- درجه سانتی گراد را تحمل کند و از این روی یک دوربین بسیار مناسب برای عکاسی در نقاط سردسیری به شمار می رود. دو درگاه حافظه در این دوربین جای داده شده که درگاه اول از استاندارد UHS-II پشتیبانی می کند.

همچنین شرکت فوجی فیلم قابلیت تصویربرداری با کیفیت 1080P (Full HD) را با فریم ریت 60 و بیت ریت 36mbps در این دوربین گنجانده است.

بدنه این دوربین به قیمت 1699 دلار، ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. اگر شما هم بی صبرانه منتظر ارائه شاهکار جدید فوجی فیلم بودید، اکنون زمان آن رسیده تا حساب های بانکی خود را برای ملاقات با این غول جدید خالی کنید...

ارسال نظر