مشخصات کامل دو گوشی R9 و R9 Plus اوپو فاش شد

ساعاتی پیش شاهد فاش‌سازی اطلاعات دقیق و تکمیلی مربوط به دو گوشی هوشمند R9 و R9 Plus کمپانی اوپو (Oppo) بودیم. این دو محصول در روز هفدهم همین ماه رسما معرفی می‌شوند.

مشخصات کامل دو گوشی R9 و R9 Plus اوپو فاش شد

کمپانی اوپو از شرکت‌های چینی تولید کننده گوشی محسوب می‌شود که عملکردی بسیار عالی داشته و طی چند سال اخیر محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده است. این موضوع منجر شده که توجه بسیاری از افراد به سمت و سوی پرچمداران جدید این شرکت که به زودی معرفی می‌شوند، جلب گردد. پرچمداران جدید اوپو Oppo R9 و Oppo R9 Plus نام دارند و این شرکت به منظور رونمایی از آن‌ها رویدادی اختصاصی را برای روز هفدم ماه جاری در نظر گرفته است.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش شاهد فاش‌سازی اطلاعات تکمیلی مرتبط با این دو محصول بودیم و علاوه بر مشخصات فنی آن‌ها، سایت JD.com تصاویر جدیدی از این دو گوشی هوشمند را نیز منتشر کرد که در آلبوم ضمیمه شده قادر به مشاهده آن‌ها هستید. بنا به اطلاعات کنونی به دست آمده، ظاهرا گوشی هوشمند Oppo R9 به صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویذ ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی مجهز می‌شود. بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر آن در حدود ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. گفته شده که این گوشی به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای مجهز می‌شود، اما متاسفانه اشاره دقیقی به تراشه به کار گرفته شده در این محصول نشده است.

گوشی هوشمند R9 اوپو از رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی پیش فرض ۶۴ گیگابایتی بهره‌مند می‌شود. البته حافظه داخلی این محصول از طریق اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) قابل افزایش است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند احتمالا از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده و سنسور دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی است. اوپو همچنین این گوشی هوشمند را به یک باتری ۲۸۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند و قابلیت شارژ فوق سریع VOOC را برای اولین بار در این محصول ارائه خواهد کرد. همانطور که می‌دانید قابلیت شارژ فوق سریع VOOC تکنولوژی بود که شرکت اوپو در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 از آن رونمایی کرده بود. این تکنولوژی هم اکنون پرسرعت‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری شارژ سریع باتری در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. در رابطه با قیمت گوشی هوشمند R9 اوپو هم پیش بینی شده که دستگاه با قیمت ۳۸۵ دلار به فروش برسد.







در سمت مقابل گوشی هوشمند یا بهتر بگوییم فبلت R9 Plus کمپانی اوپو از صفحه نمایشی ۶ اینچی با وضوح تصویر مشابه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره‌مند می‌شود. این محصول به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای تجهیز شده و از پردازنده گرافیکی قدرتمند آدرنو ۵۱۰ بهره‌ می‌برد. رم آن ۴ گیگابایتی بوده از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی می‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند هم از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد و باتری آن ظرفیت و توانی معادل با ۴۱۲۰ میلی آمپر ساعت دارد. گفته شده که کمپانی اوپو قصد دارد این محصول را با قیمت ۴۶۰ دلار روانه بازار کند. شایان ذکر است که گوشی هوشمند R9 Plus اوپو هم از قابلیت شارژ فوق سریع VOOC پشتیبانی به عمل می‌آورد.

بنابراین هم اکنون می‌دانیم که پرچمداران جدید شرکت اوپو از نظر مشخصات فنی چگونه خواهند بود. بدون تردید پشتیبانی این محصولات از قابلیت یا تکنولوژی شارژ سریع و پیشرفته VOOC منجر به افزایش توجه کاربران به سمت و سوی این دو محصول می‌شود. اوپو در روز هفدهم ماه مارس یعنی چهار روز دیگر به طور رسمی از این دو گوشی هوشمند پرده‌برداری خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق مرتبط باید تا زمان رونمایی رسمی از آن‌ها صبور باشیم.

منبع: phonearena

ارسال نظر