گلکسی A3 مدل ۲۰۱۸ از Infinite Display برخوردار است

رسانه کلیک – گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه گوشی هوشمند گلکسی A3 مدل ۲۰۱۸ از نمایشگری با تکنولوژی Infinity Display بهره می‌برد.

گلکسی A3 مدل ۲۰۱۸ از Infinite Display برخوردار است

طبق شایعات جدید، سامسونگ در حال کار روی یک گوشی هوشمند با نمایشگری کوچک‌تر از ۵ اینچ است که از تکنولوژی Infinity Display بهره می‌برد. شرکت کره‌ای سامسونگ از این تکنولوژی در محصولاتی استفاده کرده است که از نمایشگری بین ۵.۸ الی ۶.۳ اینچ برخوردار هستند. البته این موضوع در آینده تغییر می‌کند.

در اخبار جدید به این موضوع اشاره شده است که سامسونگ از تکنولوژی Infinity Display در محصولاتی با نمایشگرهای کوچک‌تر استفاده می‌کند. این محصولات شامل گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ می‌شوند. یکی از افشاگران چینی نیز گفته علاوه بر دو محصول ذکر شده، گوشی هوشمندی با نمایشگر کوچک‌تر از ۵ اینچ دارای تکنولوژی Infinty Display است.

گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ نیز از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی برخوردار است. البته اگر شایعات را در نظر بگیریم محصول دیگری به نام گلکسی A3 مدل ۲۰۱۸ وجود دارد که از نمایشگری کوچک‌تر از ۵ اینچ و تکنولوژی جدید سامسونگ استفاده می‌کند.

اصولا گوشی‌های هوشمند با نمایشگر ۴ اینچی طرفداران خاص خود را دارند. آیفون SE که سال گذشته معرفی و عرضه شد از چنین مشخصاتی بهره می‌برد. البته انتظار می‌رود که در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی آیفون SE 2 باشیم.

همین امر باعث می‌شود تا محصول جدید سامسونگ را رقیبی برای آیفون SE 2 بدانیم. در حال حاضر تنها می‌توانیم صبر کنیم تا اخبار بیشتری منتشر شود. با این حال، عرضه گلکسی A3 مدل ۲۰۱۸ با مشخصاتی شبیه به دو نمونه بزرگ‌ترش می‌تواند در نوع خود جالب باشد. کاربران در این شرایط آزادی بیشتری برای انتخاب محصول مورد نظرشان دارند.

منبع: gizmochina

ارسال نظر