گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ مجهز به Infinity Display است

رسانه کلیک – نمایشگر Infinity Display برای گوشی هوشمند گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ تایید شد. این محصول دارای نمایشگری با نسبت ۱۸٫۵ به ۹ است.

گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ مجهز به Infinity Display است

گلکسی S8 اولین دستگاه سامسونگ بود که از نمایشگر Infinity استفاده می‌کرد. این موبایل لبه‌های باریکی داشت و دکمه فیزیکی هوم از آن حذف شده بود. اگر گلکسی A5 به این نمایشگر مجهز شده باشد، می‌توانیم حدس بزنیم که مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 وضعیت مشابهی خواهد داشت.

در برخی گزارشات، گفته شده است که به‌ رغم استفاده از نمایشگر Infinity در گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ این دستگاه قرار نیست با نمایشگر خمیده عرضه شود و احتمالاً شاهد شرایط مشابه با نسخه Active گلکسی S8 باشیم.

اطلاعات مدل بین‌المللی و بدون قفل گلکسی A5 نسخه ۲۰۱۸ با شماره مدل SM-A530F در وب‌سایت تست HTML5 مشاهده شده است.

طبق اطلاعات موجود، گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ مبتنی بر اندروید ۷.۱.۱ نوقا است. البته امکان دارد نسخه نهایی مجهز به اندروید ۸ باشد.

رزولوشن ۸۶۴ در ۴۱۲ پیکسلی موجود در میان این اطلاعات، چندان دقیق نیست. اما نسبت ۱۸.۵:۹ تصویر را تایید می‌کند. تاکنون همه نسخه‌های قبلی گلکسی A از نسبت تصویر مرسوم ۱۶:۹ استفاده می‌کردند.

این مسئله به شکل غیر مستقیم وجود نمایشگر Infinity را در گلکسی A5 مدل ۲۰۱۸ تایید می‌کند و این یعنی نباید شاهد دکمه هوم روی بدنه جلویی دستگاه باشیم. جایگاه حسگر اثرانگشت احتمالا عوض شده و به پشت بدنه، زیر دوربین منتقل شده است.

گفتنی است؛ سامسونگ هنوز هیچ یک از این اطلاعات را به طور رسمی تایید نکرده است. انتظار می‌رود سری ۲۰۱۸ گلکسی A در اوایل سال آینده میلادی عرضه شود.

منبع: sammobile

ارسال نظر