تاییدیه TEENA برای گلکسی A7 نسخه 2016

حتما پیش از این نام سازمان TENAA را شنیده‌اید. این سازمان در واقع نهادی در کشور چین است که به مانند سازمان FCC ایالات متحده عمل می‌کند و پیش از عرضه‌ی هر نوع محصول دیجیتال و ارتباطی به بازار می‌بایست برای آن مجوز رسمی صادر نماید. حال و بر اساس تازه‌ترین اخبار به دست آمده، نسخه‌ی جدید و 2016 گوشی هوشمند گلکسی A7 سامسونگ توانسته از این سازمان تاییده‌ دریافت کند. بنابراین مطمئنا زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این محصول باقی نمانده و به روز شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

تاییدیه TEENA برای گلکسی A7 نسخه 2016

حال و بر اساس تازه‌ترین اخبار به دست آمده، نسخه‌ی جدید و 2016 گوشی هوشمند گلکسی A7 سامسونگ توانسته از این سازمان تاییده‌ دریافت کند. بنابراین مطمئنا زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این محصول باقی نمانده و به روز شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

به گزارش کلیک، نسخه‌ی 2016 گوشی هوشمند گلکسی A7 سامسونگ با کد اختصاصی SM-7100 شناخته می‌شود. برخی از منابع خبری معتقدند که این محصول از بدنه‌ای تمام فلزی تشکیل می‌شود، اما به نظ می‌رسد که در ساختار آن از شیشه‌ی براق و موادی همچون گوریلاگلاس نیز استفاده شده باشد.

بنا به گزارش سازمان TENAA نسخه‌ی جدید گوشی هوشمند گلکسی A7 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و از نوع AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) بهره‌مند خواهد بود. سیستم روی یک چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن، تراشه‌ی اسنپدراگون 615 کوالکام است که از پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز تشکیل شده است.

رم 3 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء از طریق اتصال حافظه‌ی جانبی (رم میکرو اس‌دی)، سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی هم سایر خصوصیات و ویژگی‌های احتمالی گلکسی A7 (2016) سامسونگ را تشکیل می‌دهند.

1

ابعاد کلی این محصول 6.95 در 73.95 در 151.5 میلیمتر بوده و وزن نهایی آن معادل با 155 گرم خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین از قابلیت اتصال LTE Cat 4 و NFC نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، با توجه به تاییده‌ای که از سوی سازمان TENAA ارائه شده انتظار می‌رود که به زودی شاهد رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند باشیم. احتمالا در ابتدا نسخه‌ی 2016 گلکسی A7 در بازارهای آسیایی و کشور چین عرضه شده و پس از آن وارد سایر بازارهای جهانی می‌شود.

ارسال نظر