مشخصات گلکسی A9 سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ

کمپانی سامسونگ در تلاش است تا در محصولات سری A خود یک گوشی رده بالا را نیز بگنجاند و از آن رونمایی کند.به گزارش کلیک، این گوشی هوشمند جدید و رده بالا، گلکسی A9 سامسونگ نام خواهد گرفت که امروز شاهد فاش‌سازی برخی از خصوصیات و ویژگی‌های این محصول در شیت اطلاعات بنچمارک GeekBench بودیم.

مشخصات گلکسی A9 سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ

به گزارش کلیک، این گوشی هوشمند جدید و رده بالا، گلکسی A9 سامسونگ نام خواهد گرفت که امروز شاهد فاش‌سازی برخی از خصوصیات و ویژگی‌های این محصول در شیت اطلاعات بنچمارک GeekBench بودیم.

بنا به اطلاعات مندرج در این برگه، گلکسی A9 سامسونگ که با کد اختصاصی SM-A9000 معرفی شده از سیستم روی یک چیپ (SoC) اسنپدراگون 620 کوالکام بهره‌مند می‌شود. اگر این اطلاعات صحیح باشد، گلکسی A9 سامسونگ به عنوان اولین گوشی هوشمندی شناخته خواهد شد که به تراشه‌ی اسنپدراگون 620 مجهز می‌شود. شایان ذکر است که سیستم روی چیپ اسنپدراگون 620 از پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که چهار هسته‌ی آن از نوع Cortex A53 بوده و چهار هسته‌ی دیگر آن از نوع Cortex A72 هستند. همچنین این تراشه از پردازنده‌ی گراقیکی آدرنو 510 و مودم شبکه‌ای یکپارچه‌ی LTE Cat 7 نیز بهره‌مند است.

1

سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی گوشی هوشمند گلکسی A9 سامسونگ، اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی بوده و صفحه نمایش آن از نوع Super AMOLED و 6 اینچی با وضوح تصویر نامشخص است. رم 3 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند رده بالا را تشکیل می‌دهند. بر اساس شیت اطلاعاتی ارائه شده، گوشی هوشمند گلکسی A9 و تراشه‌ی اسنپدراگون 620 آن توانسته‌اند در وضعیت چند هسته‌ای بنچمارک GeekBench به امتیاز 4134 و در وضعیت تک هسته‌ای همین بنچمارک امتیاز 1446 را کسب نمایند.

ارسال نظر