شایعات در خصوص تولید گلکسی A9

سامسونگ یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید تلفن همراه است. این شرکت که مقر اصلی آن در کره جنوبی است، گوشی های هوشمند خود را در سری گلکسی به بازار عرضه می کند. اخیرا شایعاتی مبنی بر تولید نسخه جدید گوشی گلکسی A9 از طرف این شرکت به گوش می رسد.

شایعات در خصوص تولید گلکسی A9

به گزارش کلیک، بر اساس اخبار و شواهد، در سال ۲۰۱۷ گوشی جدید سامسونگ از سری گلگسی A با نام گلکسی A9 به بازار عرضه خواهد شد. این نسخه جدید با مدل SM-A9200 به بازار عرضه خواهد شد که به نظر می رسد نسخه پیشرفته تر گوشی های سامسونگ گلکسی سری A9 ای باشد که هم اکنون نیز در بازار موجود است. گوشی های گلکسی A9 کنونی که از سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده اند دارای صفحه نمایش AMOLED هستند. این گوشی ها دارای چیپ ست Snapdragon 652 Soc با پردازنده ۱٫۸ GHz هستند. در این گوشی ها از کارت گرافیک %۱۰ به همراه رم ۳GB استفاده شده است. حافظه داخلی دستگاه ۳۲GB است که قابلیت پشتیبانی از حافژه جانبی تا ظرفیت ۱۲۸GB را نیز دارد. این قابلیت برای افرادی که تمایل به فضای بیشتر برای نگهداری اطلاعات بیشتری روی گوشی تلفن همراه خود دارندف بسیار مناسب و کاربردی است.

دوربین عقب این گوشی ها ۱۳ MP است که دارای قابلیت OIS است. برای دوربین جلو نیز از دوربین های ۸MP استفاده شده است که مناسب برای تماس های ویدیویی و عکس های سلفی است. باتری گلکسی A9 از نوع ۴۰۰۰mAh است که مدت زمان زیادی شارژ گوشی را نگه می دارد. همچنین سیستم عامل نصب شده روی این گوشی نسخه اندروید ۶٫۰ است.

تمام موارد ذکر شده خصوصیات و قابلیت های مدلی بود که هم اکنون در بازار موبایل و تلفن همراه موجود است. این مدل گوشی همانطور که گفته شد در اوایل سال میلادی جاری به بازار و کاربران عرضه شد. اما تغییراتی که در نسخه آینده این گوشی رخ خواهد داد چه خواهد بود؟ به عقیده بسیاری از کارشناسان ممکن است رم این دستگاه از ۳GB به ۴GB تغییر کند و همچنین ممکن است میزان فضای حافظه اولیه دستگاه نیز چیزی بیشتر از ۳۲GB باشد. از طرفی اخبار و شایعات حاکی از این نکته هستند که برای دوربین عقب این گوشی از دو دوربین ۱۲MP و ۵MP دو گانه استفاده خواهد شد. در واقع استفاده از دو دوربین برای دوربین عقب گوشی ها و تلفیق آن ها با هم، تکنولوژی جدیدی است که اخیرا در ساخت گوشی های به روز دنیا از جمله آیفون و غیره از ان استفاده می شود. البته تمام این موارد حدسیات و مواردی است که تا کنون بین کاربران و کارشناسان دست به دست شده است و هنوز هیچ خبر قطعی در خصوص تولید نسخه جدید گلکسی A9 از ظرف شرکت سامسونگ منتشر نشده است و کاربران باید تا زمان انتشار خبر رسمی و قطعی از سوی سامسونگ منتظر بمانند. اما اگر اخبار و شایعات در خصوص امکانات و قابلیت های نسخه جدید گوشی گلکسی A9 درست باشد، می توان این گوشی را پرچم دار گوشی های تولید شده در خط تولید سری A دانست.

ارسال نظر