اطلاعات جدید از گوشی‌های هوشمند سامسونگ Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro

براساس شایعات و خبرهای درز کرده، سامسونگ به‌زودی گوشی های هوشمند Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro را رونمایی می کند، پس از همه خبرهای شنیده شده اطلاعات دقیق‌تری از این گوشی های میان رده ارائه شده است.

اطلاعات جدید از گوشی‌های هوشمند سامسونگ Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro

به گزارش کلیک، براساس اطلاعات منتشر از Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro این گوشی های میان رده به زودی رونمایی می شوند، گوشی هوشمند C5 Pro با مدل و مشخصات SM-C5010 مشخص شده است و C7 Pro با مشخصات SM-C7010 مشخص شده است. وب سایت چینی Weibo اطلاعات دقیق تری از این دستگاه ها ارائه داده است.

در میان اطلاعات درز کرده از Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro، مشخصات پردازنده‌های این دستگاه ها عرضه شده است، Galaxy C5 Pro بر اساس خبرها، با پردازنده Qualcomm Snapdragon 625 عرضه می شود و C7 Pro با پردازنده Snapdragon 626 عرضه می شود.

انتظار برای رونمایی گوشی‌های هوشمند سامسونگ Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro

براساس گزارش های ارائه شده از تست این دستگاه ها در بنچمارک باتری C5 Pro از کیفیت بهتری نسبت به C7 Pro برخوردار است.

براساس اطلاعات عرضه شده در GSMArena اگر بخواهیم مشخصات ظاهری Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro را به مدل های قبلی این گوشی های هوشمند نسبت دهیم باید به مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه ها اشاره کنیم.

Galaxy C5 دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی است که با پردازنده Snapdragon 617 قدرت یافته است. Galaxy C7 دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی است و با پردازنده Snapdragon 625 قدرت یافته است. Galaxy C5 و Galaxy C7 هر دو از حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی تشکیل شده اند، پس با بررسی این اطلاعات شاید بتوان به این نتیجه رسید که Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro نیز از مشخصات حافظه‌ای شبیه به مدل های قبلی خود برخوردار خواهند بود.

انتظار برای رونمایی گوشی‌های هوشمند سامسونگ Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro

گوشی های هوشمند Galaxy C5 و Galaxy C7 توانسته اند نیاز های بازار را در زمان عرضه به خوبی برآورده کنند، قطعاً Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro نیز میان رده های با کیفیتی خواهند بود و به کاربر این امکان را می دهد تا هزینه کم دستگاهی خوب خریداری کند.

هنوز اطلاعات بیشتری از Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro عرضه نشده است و باید منتظر رونمایی این دستگاه ها بمانیم.

ارسال نظر