گلکسی C7 سامسونگ با رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در راه است

ظاهرا سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی هوشمند گلکسی C7 خود رونمایی خواهد کرد. اطلاعات مربوط به این گوشی امروز در سایت AnTuTu و شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo منتشر شد.

گلکسی C7 سامسونگ با رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در راه است

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش طی مقاله‌ای با عنوان "اولین گوشی از سری محصولات Galaxy C سامسونگ به زودی معرفی می‌شود" اشاره کردیم که سامسونگ قصد دارد سری محصولات جدیدی را با نام اختصاصی گلکسی C روانه بازار کند. گوشی هوشمند گلکسی C5 اولین محصولی بود که اطلاعات مربوط به آن را در سایت Zauba و بنچمارک GFXBench 3.0 مشاهده کردیم. منبع ارائه کننده این خبر در انتهای توضیحات خود اشاره کرده بود که احتمالا سامسونگ در تلاش است تا نسخه پیشرفته‌تر از سری از محصولاتش را با نام اختصاصی گلکسی C7 نیز معرفی و روانه بازار کند. حال اطلاعات مربوط به این گوشی از سوی سایت AnTuTu منتشر شدند.

به گزارش کلیک، اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند گلکسی C7 به شیوه‌ای است که آن را جزئی از محصولات میان رده رو به بالای سامسونگ دسته‌بندی می‌کند. بنا به گزارش به دست آمده، گوشی هوشمند گلکسی C7 سامسونگ به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام مجهز می‌شود. رم دستگاه ۴ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن به طور پیش فرض ظرفیت ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. در رابطه با امکان پشتیبانی این گوشی از حافظه جانبی اطلاعاتی ارائه نشده، اما انتظار داریم که گلکسی C7 سامسونگ از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی به عمل آورد و بدین صورت بتوان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش داد.

در گزارش به دست آمده، به ابعاد صفحه نمایش گوشی هوشمند گلکسی C7 سامسونگ اشاره‌ای نشده اما پیش بینی می‌کنیم که نمایشگر این گوشی ۵٫۵ اینچی در نظر گرفته شود. همچنین وضوح تصویر نمایشگر آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی خواهد بود. دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و سنسوری ۸ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی گوشی هوشمند گلکسی C7 سامسونگ هم اندروید ۶٫۰٫۱ آب نبات چوبی خواهد بود.

۱

اما جزئیات غیر رسمی در رابطه با عملکرد گوشی هوشمند گلکسی C7 سامسونگ در بنچمارک‌های خاصی نیز ارائه شده است. بر این اساس، گوشی هوشمند نامبرده شده توانسته تا امتیازی معادل با ۶۰۱۴۰ را به ثبت برساند. این امتیاز به واقع عددی بسیار عالی است. اگر بخواهیم این امتیاز را با امتیاز کسب شده توسط گوشی گلکسی S6 سامسونگ مقایسه کنیم، اختلاف ناچیزی را مابین آن‌ها خواهیم یافت. بنابراین گوشی هوشمند گلکسی C7 سامسونگ از نظر قدرت عملکرد محصول قدرتمندی بوده و قابلیت‌هایی فراتر از یک گوشی میان رده را ارائه می‌کند.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی و سری محصولات گلکسی C سامسونگ منتش نشده است. همچنین در نظر داشته باشید که صحت گزارش‌های فوق نیز به طور رسمی از سوی سامسونگ مورد تایید واقع نشده‌اند، اما در هر صورت پیش بینی می‌کنیم که اطلاعات فوق تا حدی صحت داشته باشند و به زودی شاهد رونمایی سامسونگ از سری محصولات گلکسی C باشیم.

۲

منبع:

phonearena

ارسال نظر