تصاویری از Galaxy Folder 2 سامسونگ منتشر شد

ظاهرا سامسونگ قصد دارد مدل بعدی گوشی هوشمند تاشوی خود یعنی Galaxy Folder را عرضه کند و به تازگی اطلاعات و تصاویری در مورد این گوشی در منابع غیر رسمی منتشر شده است؛ البته تا زمان معرفی رسمی این گوشی نمی‌توان صحت اطلاعات را تایید کرد.

تصاویری از Galaxy Folder 2 سامسونگ منتشر شد

به گزارش کلیک، مدت زمان زیادی است که گوشی‌های هوشمند تاشو دیگر دست کسی دیده نمی‌شوند؛ اما سامسونگ سال گذشته یک گوشی هوشمند تاشو به نام Galaxy Folder عرضه کرد و ظاهر قصد دارد امسال مدل بعدی آن یعنی Galaxy Folder 2 را نیز عرضه کند. به نظر می‌رسد که مشخصات ارائه شده در بنچمارک GFX و همچنین اطلاعات ارائه شده در وبسایت چینی TENNA، وجود این گوشی را تأیید می‌کند و در حال حاضر نیز برخی از سایت‌های چینی تصاویر با کیفیتی از این گوشی منتشر کرده‌اند.

البته تمام اطلاعات و تصاویر منتشر شده مربوط به منابع غیر رسمی هستند و تا زمان رونمایی رسمی این گوشی هیچ چیزی را نمی‌توان به صورت قطعی تایید یا رد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی از صفحه نمایش ۳٫۸ اینچی با وضوح ۴۸۰*۸۰۰ برخوردار است و پردازنده اسنپدراگون ۴۲۵ با سرعت ۱٫۴ گیگاهرتز و رم ۲ گیگابایتی نیز بخشی از سخت افزار آن را تشکیل می‌دهند. طبق گفته‌ها این گوشی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و امکان ارتقای حافظه آن نیز وجود دارد. ظاهرا دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. احتمالا یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری نیروی Galaxy Folder 2 را تأمین می‌کند و سیستم عامل آن نیز اندروید ۶ Marshmallow است. تصاویر منتشر شده مربوط به رنگ طلایی این گوشی است.

در مورد قیمت هم باید گفت که Galaxy Folder سال گذشته با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه شد و احتمالا این گوشی هم با قیمت مشابهی عرضه خواهد شد. به دلیل اینکه Galaxy Folder در خارج از آسیا عرضه نشد، احتمال آن وجود دارد که این گوشی نیز خارج از قاره آسیا عرضه نشود.

به نظر شما آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟

در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید.

Samsung-Galaxy-Folder-2-from-all-angles

Samsung-Galaxy-Folder-2-from-all-angles-(3)

Samsung-Galaxy-Folder-2-from-all-angles-(4)

Samsung-Galaxy-Folder-2-from-all-angles-(2)

ارسال نظر