ساعت هوشمند Gear S2 کلاسیک سامسونگ در رنگ های رز طلایی و پلاتینی عرضه شد

Gear S2 سامسونگ، بهترین ساعت هوشمند این شرکت تا به امروز است، به همین دلیل بی علت نیست که سامسونگ به دنبال خوش رنگ و لعاب کردن این ساعت باشد. در نمایشگاه CES، سامسونگ اعلام کرد که به زودی ساعت هوشمند Gear S2 را در دو رنگ جدید عرضه خواهد کرد؛ پلاتینیومی و رز طلایی.

ساعت هوشمند Gear S2 کلاسیک سامسونگ در رنگ های رز طلایی و پلاتینی عرضه شد

در نمایشگاه CES، سامسونگ اعلام کرد که به زودی ساعت هوشمند Gear S2 را در دو رنگ جدید عرضه خواهد کرد؛ پلاتینیومی و رز طلایی.

سامسونگ می‌گوید که این نسخه‌های جدید، تنها پوششی از رنگ نیستند. روکش این ساعت‌ها از بهترین مواد مانند رز طلایی 18 عیار یا پلاتین خالص، ساخته شده است.

هر کدام از این ساعت‌ها نیز با سه چهره متفاوت برای مطابقت با مشخصات نهایی‌شان، عرضه می‌شوند. سامسونگ همچنین گروهی از بندها را برای S2 همراه با یک بند ساخته شده از چرم عاج برای تکمیل زیبایی ساعت رز طلایی ارائه می‌کند. این شرکت همچنین می گوید که نقش‌دوزی‌های روی بند چرمی را بر اساس بازخوردهای مشتریان در مورد ساعت S2 کلاسیک تنظیم کرده است.

این ساعت هوشمند جدید همراه با اکوسیستم اپلیکیشن توسعه یافته Gear S2 عرضه می‌شود که شامل اپلیکیشن‌های Uber، iHeart Radio و فیسبوک مسنجر است. اگر شما علاقه‌مندید که تنها با در اختیار داشتن این ساعت از تلفن هوشمند خود بی‌نیاز شوید، سامسونگ امکان اتصال 3G را به عنوان یک گزینه قابل انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ دقیق عرضه این ساعت‌ها ارائه نشده اند اما به طور حتم این ساعت‌ها از ساعت‌های هوشمند Gear S2 کلاسیک معمولی که 349.99 دلار قیمت دارند، گران‌تر خواهند بود.

Samsung-Mobile-Event-66-640x426

ارسال نظر