مشخصات گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک GFX Bench

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده در پایگاه داده های GFX Bench، گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۶ عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک GFX Bench

به گزارش کلیک، مشخصات و امکانات موجود در گوشی هوشمند گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ در بانک اطلاعات GFX Bench انتشار یافت. شماره‌ی مدل این محصول در این دیتابیس، SM-J727X عنوان شده است که البته رقم آخر این شماره مشخص نیست و به گونه ای ناقص ثبت شده است. با بررسی اطلاعات موجود در این بانک اطلاعات، مدل گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۶ مجهز خواهد شد. این چیپست در پردازنده‌ی مرکزی خود شامل ۸ هسته Cortex A53 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز می باشد که در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۶ امور پردازشی را بر عهده خواهند داشت. همچنین اسنپدراگون ۶۲۶ در دو گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی سی ۵ پرو مدل ۲۰۱۷ و گلکسی سی ۷ پرو مدل ۲۰۱۷۷ استفاده شده بود. با در نظر گرفتن بهینه بودن چیپست اسنپدراگون ۶۲۶ از نظر مصرف انرژی، کارشناسان پیش‌بینی میکنند گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ نیز از مصرف انرژی مناسبی برخوردار باشد.


این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولیشن اچ‌دی و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت بهره خواهد برد. از مشخصات دیگر گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.
در هفته‌های گذشته در بنچمارک GFX Bench ‌مدل‌های دیگر این گوشی هوشمند گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ با ویژگی های متفاوت به نمایش گذاشته شده‌اند. در آن مشخصات، گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم است. دلیل این مشخصات متفاوت نیز احتمالا عرضه‌ی این محصول در بازارهای گوناگون است. پیش‌بینی می‌شود در هفته‎های آتی اخبار جالب و بیشتری درباره گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ به گوش کاربران برسد.
نظر شما درباره‌ی مشخصات فنی و امکانات گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ چیست؟

ارسال نظر