گلکسی نوت 6 سامسونگ به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود

به گزارش کلیک،شایعات حاکی از آن است که این فبلت احتمالا به صفحه نمایشی با وضوح تصویر 4K، سیستم روی چیپی (SoC) با پردازنده‌ی مرکزی 16 هسته‌ای و رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود.

گلکسی نوت 6 سامسونگ به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود

به گزارش کلیک،شایعات حاکی از آن است که این فبلت احتمالا به صفحه نمایشی با وضوح تصویر 4K، سیستم روی چیپی (SoC) با پردازنده‌ی مرکزی 16 هسته‌ای و رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود.

شاید این خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری بیشتر شبیه به ویژگی‌های یک لپ تاپ مخصوص بازی باشد، اما شایعات اخیر منتشر شده این مشخصات فنی را از جمله ویژگی‌های اصلی و برتر فبلت گلکسی نوت 6 سامسونگ می‌دانند.

البته همانگونه که می‌دانید فبلت گلکسی نوت 5 سامسونگ به تازگی از سوی این شرکت کره‌ای معرفی و عرضه شده است. از این رو هنوز زمان بسیار زیادی تا رونمایی از نسخه‌ی بعدی این فبلت یعنی گلکسی نوت 6 باقی مانده است. با این وجود اخبار و شایعات مربوط به این محصول از هم اکنون در سایت‌های خبری گوناگون منتشر شده‌ است. شایان ذکر است که انتظار می‌رود فبلت گلکسی نوت 6 سامسونگ طی سه ماه سوم سال 2016 میلادی به طور رسمی معرفی شود.

اما مشخصاتی که به آن‌ها اشاره داشتیم تنها خصوصیات و ویژگی‌های فبلت گلکسی نوت 6 محسوب نمی‌شوند که به آن‌ها اشاره شده است. منابع ارائه کننده‌ی این خبر مدعی شده‌اند که سامسونگ فبلت گلکسی نوت 6 را به سنسور دوربین اصلی 30 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. البته برخی دیگر از منابع مدعی شده‌اند که دوربین سلفی گلکسی نوت 6 از سنسوری 7 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

Rumors-Samsung-Galaxy-Note-6-Specs

صفحه نمایش به کار گرفته شده در گلکسی نوت 6 سامسونگ هم احتمالا 6 یا 6.2 اینچی بوده و وضوح تصویر 4K را به همراه خواهد داشت. این فبلت از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته شده که باتری گلکسی نوت 6 سامسونگ به دلیلی بهره‌مندی از تکنولوژی شارژ سریع قادر خواهد بود که ظرف مدت زمان چهار دقیقه از 0 تا 40 درصد شارژ شود. گلکسی نوت 6 همچنین از قابلیت شارژ بیسیم سامسونگ نیز پشتیبانی به عمل خواهد آورد.

به منظور پشتیبانی از قابلیت پرداخت الکترونیکی سامسونگ ،فبلت گلکسی نوت 6 بدون تردید به اسکنر تشخیص اثر انگشت کاربر مجهز می‌شود. در این بین احتمال بهره‌مندی این فبلت از اسکنر عنبیه‌ی چشم کاربر نیز وجود دارد. فبلت گلکسی نوت 6 سامسونگ از سنسورهای متعددی نظیر فشارسنج، دماسنج، قطب نما، سنسور اکسیژن SP02 به منظور سنجش فشار خون و همچنین سنسوری برای سنجش ضربان قلب نیز بهره‌مند خواهد بود. ضمنا این محصول از استانداردهای ضد گرد و غبار و ضد شوک نیز بهره‌مند می‌شود.

بنا به گزارشات به دست آمده، سامسونگ قصد دارد فبلت گلکسی نوت 6 خود را به باتری با توان و ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت مجهز کند. از نظر حافظه‌ی داخلی هم این محصول احتمالا در پنج نسخه‌ی متنوع با ظرفیت‌های 16، 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت این فبلت چیزی در حدود 1100 دلار در نظر گرفته شود. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، سامسونگ به تازگی و طی ماه آگوست از فبلت گلکسی نوت 5 خود رونمایی کرده است. این محصول از صفحه نمایشی 5.7 اینچی بهره می‌برد، در حالی که شایعات اخبر منتشر شده خبر از تجهیز گلکسی نوت 6 به صفحه نمایشی 6 یا 6.2 اینچی داده‌اند. به طور کلی مطمئنا در آینده اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با این فبلت پرطرفدار ارائه خواهد شد. اخبار مربوط به این فبلت و کمپانی سامسونگ را از طریق کلیک دنبال کنید.

منبع: techtimes

ارسال نظر