گلکسی نوت ۷ FE به بازار خواهد آمد

کلیک - شرکت سامسونگ در اقدامی، نسخه‌های اصلاح‌شده گلکسی نوت ۷ را با عنوان سامسونگ نوت ۷ (Fandom Edition) به فروش می رساند.

گلکسی نوت ۷ FE به بازار خواهد آمد

سال گذشته سامسونگ شکست سختی خورد، نوت ۷ هایی که یکی پس از دیگری منفجر می شد و شرم ساری بزرگی برای سامسونگ به بار آورده بود. سامسونگ در جریان انفجار های نوت ۷ خسارتی ۱ بیلیون دلاری متحمل شد، ولی سامسونگ بیدی نبود که با این بادها بلرزد و با گلکسی S8 پیروزی شکوهمندانه‌ای را اعلام کرد.

با وجود خسارت های بسیاری که نوت ۷ به شرکت سامسونگ وارد کرد، سامسونگ نسخه اصلاح شده و یا رفرشبید شده گلکسی نوت ۷ را وارد بازارمی کند. این نوت ۷ رفرشبید شده، نوت ۷ (Fandom Edition) نام گذاری شده است. سامسونگ نوت ۷ FE در تاریخ ۷ جولای به تعداد ۷۰۰۰۰۰ با قیمت ۶۱۶ دلار در کره جنوبی فروخته می شود. هنوز خبری مبنی بر عرضه نوت ۷ FE در سایر کشور ها منتشر نشده است.

نوت ۷ FE عملکرد هایی مشابه به نوت ۷ دارد و تنها برخی قابلیت های نرم افزاری در این گوشی هوشمند تغییر کرده است و مشکل انفجار و باتری آن نیز برطرف شده است. خوشبختانه هیچ گلکسی S8 منفجر نشده است و سامسونگ نیز اعلام کرده که مشکلات اساسی نوت ۷ در FE کاملاً برطرف شده است و کاربران هیچ نگرانی در رابطه با خرید FE نداشته باشند.

ارسال نظر