ورق برگشت؛ افزایش غیر منتظره محبوبیت گلکسی نوت ۷

با وجود چندین انفجاری که در گوشی های نوت ۷ رخ داد، روز به روز تعداد کاربران این گوشی اضافه می شود. به نظرتان چه چیزی باعث شده است تا با وجود این خطر نوت ۷ پرطرفدارتر شود؟

ورق برگشت؛ افزایش غیر منتظره محبوبیت گلکسی نوت ۷

به گزارش کلیک، بعد از گزارش‌ هایی مبنی بر حضور مشکل اساسی در بخش باتری گوشی نوت ۷ و انفجار چند نسخه از این گوشی در بسیاری از نقاط جهان، سامسونگ ضمن توقف خط تولید این محصولات، برای بار دوم به جمع آوری گوشی ‌های نوت ۷ پرداخت. هر چند سامسونگ برای پیشگیری از وقوع مشکلات بیشتر، اقدامات جدیدی را آغاز کرده است اما به نظر می ‌رسد کاربران با وجود اطلاع از این خطرات، هم چنان به نوت ۷ علاقمند هستند و قصد ندارند از استفاده از آن دست بردارند.

سامسونگ پس از آغاز مرحله دوم از جمع آوری گوشی‌ های نوت ۷ و همچنین پایان دادن به کار تولید این گوشی، به صورت رسمی در اطلاعیه ‌ای به کاربران خود اعلام کرد که دیگر از گوشی نوت ۷ خود استفاده نکنند و آن را در اسرع وقت خاموش کنند.

بعد از انتشار خبرهای متعدد مبنی بر آتش سوزی و انفجار گوشی ‌های نوت ۷ همه انتظار داشتند که تعداد کاربران این اسمارت فون کم شود اما مطالعات جدید نشان می‌ دهد روز به روز به تعداد گوشی‌ های نوت ۷ فعال اضافه می شود.

بر اساس این مطالعات از زمان اعلام توقف تولید گوشی‌ های نوت ۷، در حدود ۱۰ درصد به کاربران این گوشی افزوده شده است. این نتایج همچنین نشان می ‌دهد که پس از آغاز مرحله اول از جمع آوری نوت ۷، تعداد کاربران به میزان زیادی کاهش یافته اما با عرضه نسخه ‌های جایگزین تعداد این کاربران افزایش پیدا کرده است. طبق این نتایج مهمترین اتفاق که باعث شده است کاربران گوشی‌ های نوت ۷ خود را کنار بگذارند انفجار این گوشی در هواپیمای مسافربری بوده است که در زمان خود سر و صدای زیادی را به پا کرد.

افزایش تعداد کاربران نوت 7، در برابر افزایش انفجارها

سامسونگ به تازگی گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌ داد این کمپانی ۲٫۵ میلیون نسخه از گوشی‌ های نوت ۷ را فروخته است. این شرکت برای اینکه کاربران را به تعویض گوشی ‌های نوت ۷ تشویق کند، اعلام کرد که کاربران در صورت خرید یک گوشی دیگر از محصولات این کمپانی می ‌توانند ۱۰۰ دلار تخفیف بگیرند.

ارسال نظر