باتری بعضی از مدل های گلکسی نوت 8 در صورت تخلیه کامل دیگر شارژ نمی شود!

رسانه کلیک - پس از اتفاقاتی که سال گذشته برای فبلت نوت 7 سامسونگ افتاد و منجر به توقف تولید آن شد، اکنون برخی از کاربران گلکسی نوت 8 با مراجعه به تالارهای گفتگوی سامسونگ از مشکل شارژ باتری گلکسی نوت 8 خبر داده اند. طبق این خبر وقتی شارژ گوشی گلکسی نوت 8 به صفر می رسد، نوت 8 دیگر شارژ نمی شود یا خیلی سخت شارژ می شود.

باتری بعضی از مدل های گلکسی نوت 8 در صورت تخلیه کامل دیگر شارژ نمی شود!

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته سامسونگ مجبور شد تولید گلکسی نوت 7 را تنها چند ماه پس از عرضه آن، به خاطر مشکلاتی که باتری آن ایجاد کرده بود، متوقف کند. بسیاری از کاربران گلکسی نوت 7 گزارش داده بودند که باتری این گوشی خطراتی را برای آنها ایجاد کرده است؛ به همین خاطر، اوایل امسال سامسونگ سیستم کنترل امنیت باتری را معرفی کرد تا به این وسیله به مشتریان خود اطمینان خاطر دهد که باتری های نسل بعدی گوشی های سامسونگ با چنین مشکلی مواجه نخواهد شد.

با این حال اکنون طبق گزارش های کاربران گلکسی نوت 8 در تالار گفتگوی سامسونگ، برخی از گوشی های این مدل با مشکل شارژ پس از خالی شدن شارژ گوشی روبه‌رو هستند. این کاربران می گویند زمانی که شارژ گوشی به صفر می رسد، آنها دیگر نمی توانند گوشی خود را مجدداً شارژ کنند.

کاربرانی که دچار چنین مشکلی شده‌اند، می گویند که کابلها و شارژرهای مختلف را امتحان کرده اند، اما این اقدام نیز نتوانسته کمکی به فبلت آنها کند تا دوباره شارژ شود. از طرفی برخی دیگر از کاربران نوت 8 نیز مدعی شده اند که باتری آنها موقع شارژ داغ و صفحه نمایشگر نیز سیاه می شود. از سوی دیگر، کسانی که شارژرهای وایرلس را امتحان کرده اند، هم موفق به شارژ گوشی نشده اند.

با این همه، به نظر می رسد که مشکل شارژ باتری گلکسی نوت 8 بیشتر برای مشتریانی پیش آمده است که گوشی خود را از اپراتورهای خاصی مانند Verizon، T-Mobile و Sprint خریداری کرده‌اند؛ البته این موضوع هنوز تایید نشده است.

سامسونگ در واکنش به این گزارش ها، وجود این مشکل را تایید کرده است و از کاربرانی که با این مشکل برخورد کرده اند، خواسته که گوشی خود را تحویل دهند تا شرکت آن را برای آنها تعویض کند.

در حال حاضر، به نظر نمی رسد که این مشکل چندان شایع باشد و ظاهراً فقط برخی از کاربران با آن روبرو شده اند. همچنین ممکن است ریشه این مشکل نرم افزاری باشد و سامسونگ بتواند با آپدیت جدید این مشکل را حل کند.

ارسال نظر