تماشا کنید: کانسپتی چشم نواز از گلکسی نوت ۸ که S8 را از نظر طراحی شکست می دهد

اخیرا کانسپت جدیدی از گوشی گلکسی نوت ۸ منتشر شده که از طراحی زیبا و خیره کننده ای برخوردار است. این کانسپت از نظر زیبایی حتی بر گلکسی S8 نیز برتری دارد.

تماشا کنید: کانسپتی چشم نواز از گلکسی نوت ۸ که S8 را از نظر طراحی شکست می دهد

به گزارش کلیک ، از نظر زیبا شناسی، همه ما با این موضوع که دو گوشی هوشمند Mi Mix شیائومی و Galaxy S8 سامسونگ جزو زیبا و چشم نواز ترین دستگاه های طراحی شده تا به امروز هستند موافقیم. با این حال، جدید ترین کانسپت منتشر شده از گلکسی نوت ۸ نسبت به مدل قبلی این سری تغییرات زیادی را شاهد است. اگر سامسونگ بتواند نقاط قوت این کانسپت را در نوت ۸ به کار بگیرد، بدون شک این دستگاه جایزه بهترین طراحی گوشی های هوشمند امسال را به خود اختصاص می دهد.

در کانسپت جدید، گلکسی نوت ۸ نسبت به گلکسی S8 بیشتر شکل مستطیلی به خود گرفته و علاوه بر این با دوربین دوگانه عرضه می شود

اگر سامسونگ به دنبال راهی برای پدید آوردن تغییرات اساسی در طراحی گلکسی نوت ۸ باشد، کانسپ طراحی شده توسط یک طراح حرفه ای به نام "محسن بلال" می تواند سر نخ های مهمی را به دست این شرکت بزرگ کره ای بدهد. اول از همه باید گفت که کانسپ طراحی شده از Galaxy Note 8 کمی به سری گوشی های اکسپریای سونی شباهت دارد؛ این گوشی ها دارای ظاهری مربعی با لبه های تیز تر هستند که حداقل از نظر ما بسیار زیبا تر است.

بزرگترین تغییر قابل مشاهده در این کانسپت گلکسی نوت ۸، وجود دوربین دو گانه در پشت آن است. گوشی های گلکسی S8 و +S8 از این قابلیت فوق العاده بی بهره اند، ولی استفاده از چنین قابلیتی در این کانسپت ممکن است نشان دهنده وجود آن در فبلت پرچمدار آینده سامسونگ باشد. طبق شایعات منتشر شده قبلی، گوشی گلکسی نوت ۸ دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی +QHD خواهد بود که با به کارگیری یک حاشیه کوچک، نسبت صفحه افزایش یافته و فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

درست در زیر دوربین دوگانه، می توان یک فلش LED را مشاهده کرد و اگر اشتباه نکنیم در زیر آن نیز حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. متاسفانه این کانسپت نیز در مورد موقعیت قرار گیری حسگر اثر انگشت از گلکسی S8 پیروی کرده است. اگر چه طراحی مستطیل شکل و صفحه نمایش بدون حاشیه این کانسپ قابل توجه است، ولی باید امیدوار باشیم که حسگر اثر انگشت در بخش جلویی گوشی و در زیر صفحه نمایش قرار بگیرد.

اگر می خواهید این کانسپت را به صورت کامل مشاهده کنید، کلیک فیلم آن را برای شما آماده کرده است که می توانید در بخش زیر مشاهده نمایید:

ارسال نظر