نگاهی به نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8؛ زیباروی کره ای!

رسانه کلیک - سامسونگ برای بازیکنان المپیک زمستانی کره جنوبی نسخه ای خاص از گلکسی نوت 8 را رونمایی کرد. در این مقاله نگاهی به نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 خواهیم داشت.

نگاهی به نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8؛ زیباروی کره ای!

شرکت کره ای سامسونگ نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 را در اختیار ورزشکارانی که در این رقابت ورزشی حضور داشتند قرار داد. این نسخه تنها در ظاهر با گلکسی نوت 8 معمولی متفاوت است. این محصول از ویژگی های یکسانی با نسخه عادی بهره می برد ( بیانیه رسمی شرکت سامسونگ درباره سوءتفاهم توزیع هدایای المپیک زمستانی 2018 ).

پنل پشتی این دستگاه سفید رنگ است و لکه و اثر انگشت بر روی آن نمایان نمی شود. فریم فلزی این نسخه به رنگ طلایی بوده که البته تا حدودی نقره ای به نظر می رسد. سامسونگ رنگ قلم S Pen مورد استفاده در نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 را تغییر داده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است ( گلکسی نوت 8 ویژه المپیک پیونگ چانگ زمستانی 2018 به صورت محدود عرضه می‌شود ).

نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8

بر روی بخش پایینی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور لوگو المپیک هستیم که رنگی مشابه فریم دستگاه دارد. این شرکت کره ای در گذشته نیز نسخه مخصوصی از محصول خود را برای المپیک ریو معرفی کرده بود. در حقیقت سامسونگ نسخه المپیک گلکسی S7 Edge را در اختیار ورزشکاران قرار داده بود.

نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8

در بخش نرم افزار نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 تغییرات جزئی ایجاد شده است. این نسخه به تم مخصوص المپیک مجهز شده و همچنین انیمیشن های مربوط به بوت آن نیز نسبت به نسخه معمولی متفاوت است. در بخش صفحه نمایش همیشه روشن شاهد نمایش تصویری همانند مدال المپیک هستیم.

نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8

یکی از سوالاتی که ذهن ما را در رابطه با این دستگاه درگیر می کند، کارایی آن برای ورزشکاران حاضر در المپیک زمستانی است. ورزشکاران برای آمادگی در مسابقات به انجام تمرینات زیادی می پردازند و مسلما گلکسی نوت 8 با بدنه شیشه ای و اندازه بزرگ خود مناسب تمرین نیست چرا که شکننده به نظر می رسد.

متاسفانه این نسخه به صورت محدود تولید شده و تنها در دسترس ورزشکاران المپیک زمستانی قرار می گیرد. در بازار گلکسی نوت 8 سفید رنگ به فروش نمی رسد بنابراین از نظر ظاهری نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 کاملا خاص به نظر می رسد ( با عذرخواهی رسمی کمیته بین‌ المللی المپیک، هدیه سامسونگ به ورزشکاران ایرانی تقدیم شد ).

نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8

به شما پیشنهاد می کنیم ورزش کنید تا روزی بتوانید در یک المپیک شرکت کرده و محصولی همانند نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 را تصاحب کنید. این احتمال وجود دارد که نسخه دست دوم این دستگاه در هفته های آینده در سایت eBay برای فروش در دسترس خریداران قرار بگیرد.

نظر خود در رابطه با نسخه المپیک زمستانی گلکسی نوت 8 را با ما و سایر کاربران سایت در میان گذارید.

ارسال نظر