گلکسی نوت 8 ویژه المپیک پیونگ چانگ زمستانی 2018 به صورت محدود عرضه می‌شود

رسانه کلیک - سامسونگ امروز اعلام کرد که گوشی گلکسی نوت 8 ویژه المپیک پیونگ چانگ زمستانی 2018 را به مناسبت این رویداد عرضه می کند.

گلکسی نوت 8 ویژه المپیک پیونگ چانگ زمستانی 2018 به صورت محدود عرضه می‌شود

از آنجا که شرکت سامسونگ یکی از اسپانسرهای مهم مسابقات المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 است، این شرکت کره ای تصمیم گرفته تا گوشی مخصوص این رویداد ورزشی را در اختیار ورزشکاران و برگزارکنندگان مسابقات قرار دهد.

طبق اعلام سامسونگ، 4 هزار دستگاه از این نسخه نوت 8 به همراه قاب های مخصوص المپیک پیونگ چانگ پیش از برگزاری رویداد در اختیار برگزارکنندگان و ورزشکاران حاضر در مسابقات قرار می گیرد تا آنان بتوانند لحظات خاطره انگیز و تجارب استثنایی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

گلکسی نوت 8 ویژه المپیک پیونگ چانگ زمستانی 2018

این نسخه محدود تقریبا مشابه ورژن معمولی نوت 8 است که در سال 2017 معرفی شد. سطح شیشه ای پشت گوشی گلکسی نوت 8 ویژه المپیک پیونگ چانگ زمستانی 2018 دارای طراحی سفید براق است و به نوعی فصل زمستان و برف را در ذهن تداعی می کند.

آرم زیبای مسابقات ورزش های زمستانی پیونگ چانگ به زیبایی پشت این نسخه محدود از گلکسی نوت 8 حک شده است. ضمن اینکه قاب دور گوشی طلایی و قلم S آن تلفیق زیبایی از رنگ های طلایی و سفید است.

جدا از تم و والپیپرهای مرتبط با المپیک زمستانی پیونگ چانگ، مشخصات و تنظیمات داخلی این نسخه هیچ تفاوتی با مدل معمولی نوت 8 ندارد ( بررسی Galaxy Note 8 ).

ارسال نظر